"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 5 stycznia 2018

220. A może by...

Witam serdecznie wszystkich. 

U progu nowego roku, nie mam zwyczaju,
 robić wielkich planów i postanowień. 
Biorę to co przynosi mi każda i chwila i każdy dzień .
Cieszę się z tych maleńkich i małych rzeczy i tych większych.

Ale w tym roku pomyślałam....
a może by... jednak coś zaplanować.
W zakresie moich robótek.
A zachęciła mnie do tego Renia
https://reanja1.blogspot.com/search/label/Moje%20postanowienia.

Usiadłam z kalendarzem w ręku,
 pomyślałam
 i skonstruowałam sobie takie postanowienia.

Moje kartkowanie 
1. Wezmę udział w  zabawach u Ani, Inki i Uli.
2. Może wezmę  udział w innych wyzwaniach, jeśli wytyczne szczególnie mnie zainteresują.
3. Nauczę się czegoś nowego - np. nowe formy kartek
w zabawie u Ewy.
4. Na początku każdego miesiąca, zorganizuję sobie
 tydzień artystyczny,
zrobię wtedy wszystkie kartki do zabaw j.w.
oraz inne w ilości minimum 70 sztuk.
(tyle wysłałam i rozdałam w ub. roku).
 (Nie wiem czy kartkowanie uda mi się w lipcu i sierpniu)
5. Nie będę kupowała żadnych nowych papierów i przydasi  
poza niezbędnymi (klej, taśma, tusz).
W pracach maksymalnie wykorzystam te, które mam.

Moje haftowanie
1. Terminowo wyhaftuję wszystkie bombki z zabawy u Agnieszki
 oprawię je. Stworzę z nich wymyśloną już kompozycję. 
2. Wyhaftuję "Jesienny bukiet" oprawię go i powieszę
jeśli mi się uda to w pierwszym dniu jesieni.
(W listopadzie kupiłam czasopismo "Igłą malowane".
 I od razu wiedziałam, że chcę wyhaftować ten właśnie obraz).
3. Jeśli zostanie mi czasu, wyhaftuję sobie serwetki świąteczne.

Moje czytelnictwo
Wiem, że powyższe postanowienia są czasochłonne,
ale jeśli przeczytam w miesiącu minimum 2 książki będę zadowolona.

Co z tego wyniknie? 
Czy uda mi się wywiązać z moich postanowień? Czas pokaże.
A ja Wam o tym opowiem.
Zaglądajcie do mnie. Zapraszam.


Do haftowania  obrazu wszystko przygotowane.

 

Wczoraj wieczorem postawiłam pierwsze xxxxx.
Wyszywam na kanwie Aida 14 ct, 3 nitkami muliny Ariadna.

Od czegoś trzeba było zacząć .
Zaczęłam od owoców dzikiej róży.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Zapraszam ponownie.

Zofiko.



17 komentarzy:

  1. Wow, mnóstwo postanowień i takie ambitne :) Trzymam mocno kciuki- chcieć to móc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu dziękuję Ci za ten post, bo jak nic bym przegapiła posta u Reni . W ferworze sylwestrowych przygotowań przegapiłam go :-)
    Postanowienia masz fajne , trzymam kciuki żeby, udało Ci się je wszystkie zrealizować. Kusi mnie również ten obraz, hm pomyślę .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie co robić cały raok:)
    sukcesów w haftach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowanie wchodzi Ci w nałóg... ależ cudny ten wzór jesienny jest. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za realizację postanowień :) Ambitne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sie cieszę że zdecydowałaś sie dołączyć do zabawy :)
    a hafty zachwycają
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, masz bardzo fajnie sprecyzowane plany! Trzymam kciuki za ich realizację :) Bardzo się cieszę, że tak się polubiłaś z igłą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się ,że postanowiłaś kontynuować zabawę w składaczkowe kartki :-) Życzę ,aby plany dało się zrealizować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ambitne podejście do sprawy! Trzymam kciuki za powodzenie! Dla mnie najtrudniejszy pewnie by był punkt 5 ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zycze powodzenia Zosiu w realizacji postanowień!!! Owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Postanowienia bardzo podobne do moich choć nie we wszystkich zabawach biorę udział, a obrazek przepiękny się haftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosieńko, będę trzymać kciuki za to, żeby udało Ci się zrealizować Twoje postanowienia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne postanowienia :) Śliczny obrazek wybrałaś do haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainspirowałaś mnie - chyba też zrobię sobie taką listę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super postanowienia i wybór hafciku zachwycający powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu, ambitny plan. Życzę Ci aby się udało Ci go zrealizować! a ja będę czekać i podziwiać kolejne Twoje prace! obrazek wygląda przepięknie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super plan sobie założyłaś. Trzymam kciuki za jego zrealizowanie :).
    Oj, dużo robisz tych kartek :).

    Ja na początku miesiąca sobie piszę co do jakiej zabawy mam zrobić i kiedy wpis :).

    Jesienny bukiet jest śliczny będzie Ci się go super haftowało :).

    OdpowiedzUsuń