"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 24 stycznia 2018

224. Choinka 2018 - styczeń.

Witam serdecznie 
wszystkich odwiedzających mnie.
Cieszę się, że grono obserwatorów powiększyło się o 1 osobę.

Jak już pisałam wcześniej 
haft krzyżykowy odkryłam rok temu i ......
przepadłam.
Nie ma dnia bez postawienia choćby kilku krzyżyków.

Dzisiaj hafciki 
dla 

Choinka 2018

I ja przyłączyłam do tej zabawy, bo
w grupie pozytywnie mobilizującej się łatwiej wyszywać.

W jednym z archiwalnych numerów czasopisma Wena 
znalazłam wzór na taką choinkę. 
Bardzo spodobał mi się. 

Wyszyłam od razu dwie.
Poniżej bez oprawy.


 A tutaj przymiarka, jak mogłaby wyglądać kartka 
z taką haftowaną choinką.




Poza jedną, wielkanocną,
to nie robiłam jeszcze kartek z haftami. 
Tymczasem nie mam jeszcze pomysłu jak je ozdobić. 
Baza, według mnie, pasowałaby tu w innym kolorze,
może czerwona lub ciemnozielona
 i raczej w kwadracie. 
Na razie zostawiam takie
a jak przyjdzie wena to dokończę.

Do tej zabawy mogę przyłączyć jeszcze 
bombki, które wyhaftowałam.
Wpis TU

Dzisiaj kończę. 
Czeka na mnie "Jesienny obraz" o którym pisałam TU.
Przybyło sporo krzyżyków.

Zofiko


23 komentarze:

  1. Śliczne choineczki i te serduszka dodają im dodatkowego uroku:)
    Karteczki ucieszą na pewno każdego obdarowanego :)Zapraszam do linkowania:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne choinki, Zosiu!
    Na karteczkach będą się prezentowały rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinki super,nad oprawa pomyslisz i wykonczysz w pozniejszym terminie a hafciki naprawde fajne :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu cudny ten hafcik z choinką a właściwie dwa hafciki :-). Fajnie że dołączyłaś do zabawy.
    Ciekawa jestem jak Ci idzie obrazek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, choineczka jest śliczna i kartka z nią będzie wyglądać wspaniale.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinki śliczne kartki będą bardzo ładnie wyglądać :D Kiedyś uwielbiałam krzyżyki,haftowałam namiętnie i zbierałam wzory przez ponad 20 lat :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, prześliczne choineczki :) Ja osobiście hafty, których używam na kartkach, podklejam na biały karton. Dobrze to wygląda i daje efekt 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie prześliczne choineczki. Hafciki pięknie wyglądają jako karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super choineczki, bardzo ładnie by się na kartkach prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie haftuję ale lubię oglądać kartki z haftami. Twoje choineczki Zosiu świetnie się do tego nadają, ślicznie wyszły.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne hafty, ta bombka - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super choineczki! Będą z nich piękne, świąteczne kartki. Na pewno już coś wymyślisz :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny wzór i swietne choinki! Kartki beda cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Choinki wyglądają bardzo ładnie. Moim zdaniem w takiej skromnej oprawie bardzo dobrze dadzą sobie radę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  15. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu, prześliczne hafciki! będą z nimi piękne kartki:)

    OdpowiedzUsuń