"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 11 stycznia 2018

221. Bombkowanie - styczeń 2018

Witam serdecznie wszystkich tu zaglądających.

Jest mi niezmiernie miło, 
że tak wiele osób ostatnio mnie odwiedziło 
i zostawiło komentarz pod poprzednim wpisem. 
Dziękuję.

Dzisiaj pierwsza odsłona 
moich haftowanych bombek
w II edycji zabawy


Bardzo się cieszę, że mam wzory bombek od razu na cały rok. 
Mogłam zaplanować ich wykorzystanie.

Część wzorków wyszyję w kolorze żółtym i zielonym
 i one po oprawieniu zamienią się w zawieszki na choinkę. 
Inne, w kolorze granatowym wykorzystam w kartkach.
A jeszcze inne,
 wyszyte czerwoną muliną będą ozdabiały świąteczną serwetkę.

Zdecydowałam też,
że wyszyję tylko niektóre, dodatkowe wzorki zawieszek 
 z tych nieobowiązkowych, dla chętnych.

Moje bombki styczniowe
nie są jeszcze oprawione,
 zrobię to, gdy  wszystkie będą gotowe.





 Wyszywam na kanwie Aida 14 ct, 3 nitkami muliny Ariadna.
Wzorki odrobinę zmodyfikowałam, 
bo to jest mi potrzebne do ogólnego wyglądu projektu, 
który zaplanowałam zrobić.

I jeszcze rozpoczęta serweta, 
która czeka na wyszycie  lutowego wzorku.


I tu chyba mogę sobie przyznać 1 punkt 
za rozpoczęcie realizacji moich tegorocznych postanowień.
(Moje haftowanie pkt 1.)

Wpis wędruje do Reni



Rozpoczęłam "tydzień artystyczny"
 więc w kolejnych postach pokażę mój urobek.

Zapraszam.

Zofiko



18 komentarzy:

  1. Bombeczki podziwiam już od ubiegłego roku- wszystkie zachwycają wzorami i waszymi umiejętnościami:)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje że bawisz się ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu cudne te bombki w zmodyfikowanej dwukolorowe wersji. Świetny pomysł z serwetką, będzie extra wyglądała. Jak nic to postanowienie na pewno zrealizujesz w 100%.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Twojej serwety ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te bombeczki, Zosiu.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniale sobie wymyśliłaś kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, bardzo się cieszę że pokazujesz nam swoje śliczne hafty. Ciekawa jestem jak w ostateczności oprawisz swoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bombki śliczne, ciekawa jestem jaką nadasz im oprawę! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw kolorków sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafty, podoba mi się, że zrobiłaś je w wersji dwukolorowej. Mój mąż skrytykował mi jedną z bombek za to, że jest jednokolorowa i teraz też staram się kombinować tak, aby były bardziej kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądają dwukolorowe bombki.
    Zastanawiałam się nad tym, by wyszyć podobnie, jednak pewnie zrobię to w przypadku innych bombek.
    Pozdrawiam ciepło.
    splocik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory. Jestem ciekawa obrusu.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolorki! obrus na pewno będzie prezentował się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Twoje bombeczki są śliczne :).

    Powiem Ci, że super rozplanowałaś wszystkie bombki :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ sprecyzowane plany Zosiu, super!!!

    OdpowiedzUsuń