"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 26 marca 2019

282. Wszystko dla Uli.

Witam Was bardzo serdecznie 
po dwóch tygodniach nieobecności tu.
Dziękuję za liczne odwiedziny
 i sporo przemiłych komentarzy na temat ostatnich moich prac.

Minione dni upłynęły mi bardzo pracowicie.
Sporo robótkowałam,
głównie xxxxxxx.

Dziś mogę się pochwalić tym, co zrobiłam.

W zakupionym najnowszym numerze specjalnym
 "Kramu z robótkami"
znalazłam wzory  zajączków.
Zachwyciłam się ich urodą i wyszyłam od razu trzy.
Jest więc jeden dumny zajączek wraz z kolegami.
Szykują się do Świąt Wielkanocnych.








Haftowała trzema nitkami muliny Ariadna na kanwie 14 ct.
Pierwszy raz szyłam kontury
 i stwierdziłam, że to nie takie trudne a bardzo poprawia jakość haftu.

Ozdoby są na piku i wędrują do Uli na zabawę:



Sponsorem nagród jest



Myślę, że i Renia przyjmie moje zajączki do swojej zabawy.

Również Ula, 
co miesiąc zaprasza nas do wyszywania zawieszek dla Ewy.


Moje zimowe zwierzątko to taki pingwinek.
Tu sam

a tu w towarzystwie wyszytych wcześniej innych zawieszek.


Myślę, że Ewie spodoba się mój hafcik.
Pingwinek wędruje też do Kasi

Choinka 2019

Na koniec 
kartka na Boże Narodzenie
w kształcie koła.



Kartka oczywiście wędruje do Uli 
Marzec 2019

ale również do Małgosi 


Na kartce są aniołki i jest anielsko.

I tak w jednym wpisie załatwiłam Ulę
 i przy okazji inne organizatorki zabaw.

Dziękuję Im za inspiracje i doping do pracy.

Moja pracownia ciągle otwarta i w wolnych chwilach 
dalej kleję kartki wielkanocne,
kręcę kwiaty z bibuły 
i coś xxxxx.

Zapraszam ponownie.
Jeszcze w tym tygodniu coś pokażę.

Pozdrawiam ciepło.
Zofiko



33 komentarze:

  1. Jeju...karteczka śliczna, ale zwariowałam na widok tych króliczków i bożonarodzeniowych zawieszek...RETY...CUDNE! Przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu pięknie wszystko zaliczyłaś w jednym wpisie, ja to
    tak bardzo lubię. Wszystkie prace cudne , króliczki przeurocze i pingwinek też . Sielsko anielska kartka cudowna.
    Fajnie że udało Ci się połączyć kilka zabaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace powstały !Zajączki są przeurocze ,muszę sobie kupić ten numer koniecznie.
    A w pingwinku to się normalnie zakochałam po prostu cudny.Podziwiam Twoją pracowitość ,te hafciki wymagają dużo czasu ale jaki efekt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, wszystkie prace cudne, ale zajączki są po prostu rewelacyjne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusia wszystko napisała- cudne prace ale zajączki Wymiatają !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały urobek zające mnie zachwyciły Zosiu wyszywaj jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosieńko, wspaniałe prace, Twoje hafty zawsze podziwiam. Te zajączki są przeurocze. Kartka tez mnie zachwyciła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach!!!!!!!! Ewa zachwycona...hahahha!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te Twoje hafciki. Podziwiam zawsze takie miniaturki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające! Wszystkie twoje realizacje są rewelacyjne. A zajączki i mnie się spodobały - akurat jutro będę blisko Empiku...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu, no ale ogrom prac na pokazałaś! Nie wiem co najpierw podziwiać :) I haftowane ozdoby i kartka są przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna króliczka rodzinka!
    Karteczka zachwyca kompozycją.
    Pozdrawiam wiosennie 🌷 🌷 🌷

    OdpowiedzUsuń
  13. Króliczki są przecudne !!! Reszta prac też piękna. Jednym słowem - CUDA !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace Zosiu, a szczególnie zachwycam się haftami. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jenusiu Zosiu jaki u Ciebie cuda, zające na piku sa rewelacyjne, zawieszki dla Ewci przepiekne, ale kartka do Ulki to juz normalnie cudeńko zachwyciłam się :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu!!! Moje serce urosło do niesamowitych rozmiarów!!! Wszystko cudne :) dziękuję za udział we wszystkich zabawach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace wszystkie bez wyjątku i jak widać nie wszystko dla Uli:)Zajączki są cudne:)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje że pamiętałaś o mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. PIĘKNIE WYSZŁO!!!!!! I kolorki cudne i motyw bardzo mi się podoba!!Zajączki Wymiatają !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDOWNE te zajączki!!! Z konturami wspaniale się prezentują!!!
    Pingwinki też są urocze!!!
    Karteczka okrągła cudnie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace Zosiu, hafciki są rewelacyjne! A aniołki na kartce zachwycają! Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko piękne a zajączki skradły moje serce, są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zosiu, piękne wszelakiej maści ozdoby! zajączki są takie przeurocze, że aż się uśmiechnęłam...pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ozdoby! Zajączki rewelacyjne!
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super prace! Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie urocze te króliczki! W ogole wszystko przepiękne, bo niepowtarzalne☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale dużo prac, wszystkie piękne bez wyjątku, powodzenia w wyzwaniu i zabawach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne hafciki,takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne są te Twoje zwierzątka i bardzo sympatyczne. Kartka wyszła Ci świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesympatyczne zajączki wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przybywam od Reni i zachwycam się Twoimi pracami xxx!!! Zajączki rewelacyjne! Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie prace śliczne, ale mnie również zajączki najbardziej zachwyciły :)) Cudna gromadka słodkich kicajków :)). Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne prace :) śliczne hafciki i piękne kartki nam tu zaprezentowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń