"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 15 czerwca 2018

251. Zakładka, zawieszki na choinkę i kartka.

 Witam Was serdecznie.
Ciesze się, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów.

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia moich ostatnich prac, 
głównie hafciarskich.
Ostatnio często  przemieszczam się pomiędzy dwoma miastami 
więc mała robótka 
jest nieodłącznym  towarzyszem podróży.

Na początek kolejna zakładka do książki. 

Domyślacie się co to?


 Tak! Czarny kot ! Z zielonymi oczami. 
Takie u kotów lubię najbardziej.




Bardzo podoba mi się ten wzór, wyszukany na Pintereście, 
zresztą jak wszystko co jest z kotami.
Wyszyłam go w jeden wieczór.
Ale z oprawą miałam trochę kłopotu. 
Zamiast filcu użyłam  płótna podklejonego flizeliną.
Po ostatnim prasowaniu, gdy zakładka już  była całkiem wykończona,
pomarszczyła się trochę a płótno skurczyło się.
Nie poprawiałam.
To nic. 
Zakładkę szyłam dla siebie i takie niedoskonałości akceptuję.

Po zakładce 
wyhaftowałam bombki w zabawie u Agnieszki


i podjęłam próbę oprawienia ich. 
I zmieniłam kolorystykę.
Teraz postawiłam na kolor czerwony i zielony.






 I wszystkie razem.


A tu w roli choinki wystąpił domowy scindapsus.


Trochę eksperymentowałam z kolorami i formą oprawy. 
Nie do końca mi się podoba.
Czegoś jest tu za dużo. Chyba tych falbanek.
Jest też trochę niedokładności.

Wykorzystałam ozdobne wstążki, kupione dawno temu.
Doczekały się w końcu na ich użycie.
Przykleiłam też po kilka samoprzylepnych kryształów.
I troszkę złotych dodatków, by się świątecznie świeciły.


Zawieszki posyłam również do Kasi

Ale to nie koniec moich zmagań z igłą muliną i kanwą.
Wyhaftowałam jeszcze inne zakładki 
trzeba  tylko postawić jeszcze kilkanaście xxxx
 i ustawić w kolejce do wykończenia.
Będą załącznikiem do prezentów imieninowych 
dla Wandy i dwóch Halin.


By mieć "z głowy" kartkowe zabawy 
zrobiłam lift kartki dla Inki.
Logo i patron zabawy:

Wybrałam kartkę
Ewy S /Kartkulec prowadzącej bloga http://ewiks69.blogspot.com/

kartka na święta z gwiazdą
bo podoba mi się kolorystyka
 i jest podobna do kartek, które lubię robić.
Foamiranowy kwiatek zrobiłam sama.
I moja propozycja:




A co z czytelnictwem?

Była dłuuuga przerwa ale 
wpadła mi ręce książka:


Zaczęłam czytać.
Bardzo lubię biografie, dzienniki i reportaże. 
Dlatego jako pierwszą właśnie tę książkę wybrałam spośród innych,
do przeczytania w letnie wieczory.

Myślę, że dotrwałyście do końca
 mojego długiego i wielotematycznego wpisu.

Dziękuję za odwiedziny i zawsze miłe komentarze.
Pozdrawiam serdecznie.

Zofiko





23 komentarze:

  1. wow przeróżne piękne robótki:)
    dla mnie te zawieszki bomba jak Kasia będzie za rok kontynuować to będę robić :)hm zakłądki fantastyczne ja 4 rok haftu a żadnej nie mam na koncie cóż /małe hafty jakoś mi nie leżą ale podziwiam u innych

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace, wszystkie mi się bardzo podobają.:) Fantastyczne są te wstążki.:) Zosiu jak wrażenia po lekturze? Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, kartka szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, zakładki mnie zauroczyły. Bombki prezentują się wspaniale otoczone tymi wstążkami. A kartka - mistrzostwo (poinsecja jak żywa).
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zliftowałaś kartkę Ewy ,haftowane zakładki fantastyczne a z bombek zachwyciła mnie najbardziej zielona z zielonkawą falbanką :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW Zosiu, ale się u Ciebie dużo robótkowo dzieje! Bardzo się cieszę, że haft krzyżykowy tak Cię wciągnął, i że sprawia Ci tak wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace, kartka wymiata!!! i kocia zakładka-cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu pokazałaś tyle pięknych prac, ze mnie zatkało:) bombki w lecie mogą zaskakiwać, ale w grudniu będziemy miały piękny zapas, prawda?
    Dziękujemy z serducha za wsparcie i buziaki przesyłamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie bardzo ujęły te zawieszki-bombeczki ;)
    Wg mnie te falbanki nadały im ciekawszego uroku ;) Zakładeczka z black cat - bombowa !!!
    A karteczka lift dla Rogatego olśniewająca !!!
    Własnoręcznie wykonana gwiazda betlejemska wygląda zjawiskowo,pięknie wkomponowała się w tę super karteczkę :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobają mi się zakładki bo dużo czytam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu ale u Ciebie dziś na bogato :-) Świetne wszystkie hafty , szczególnie spodobała mi się zakładka z różą, jest superowa. Zawieszki oprawione cudnie i te falbanki dodały im uroku. Fajny też zestaw kolorystyczny.
    Lift kartki rewelacja , niewiele odbiega od oryginału . Kolorystyka i mnie się bardzo spodobała.

    Na temat książki się nie wypowiadam , bo nie czytałam a za biografiami nie przepadam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne są te Twoje bombki:)))uważam ,ze w święta może się świecić i błyszczeć:))))jest ok:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu, długi, ale jakże efektowny wpis! pięknie po prostu pięknie! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaszalałaś w tym poście. No ale niekiedy trzeba ;).

    Jeśli chodzi o kota z zielonymi oczami, to super się prezentuje na zakładce :).
    Pozostałe hafty na zakładki też śliczne :).

    Zosiu cudnie oprawiłaś bombki i jak dla mnie nie ma niczego za dużo. Przecież choinka ma być bogata w ozdoby, a Twoje będą się super nie niej prezentowały :).

    Śliczną kartkę zrobiłaś i piękny Ci wyszedł kwiat :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny lift Zosiu, to urocza karteczka! Podobają mi się również bombeczki i zakładki - szczególnie ta z kotkiem. Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zakładki, a ta kocia - ekstra!!!
    Bombki bardzo mi się podobają :)
    A lift karteczki bardzo udany!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarna kocia zakładka jest obłędna. Bombeczki są przepiękna, szczególnie podoba mi się ta z aniołkiem. Lift dla Inki wspaniały, niby ta sama kolorystyka a zupełnie inne spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krdyzykowo widac owocnie u Ciebie! Kotek mnie rozczulił a lift kartki do Inki zachwycił!!! Brawa za pracowitość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace! Kocia zakładka mnie urzekła... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakładka rewelacyjnie wygląda:) ślicznie też udekorowałaś bombki :) Brawo za idealny lift kartki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zarówno zakładki piękne jak i karteczka, ale najpiękniejsze to te oprawione hafciki bombeczkowe - cudowne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    สล็อตออนไลน์

    OdpowiedzUsuń