"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 17 lipca 2019

298. Rośliny, kropeczki i motyle.

Witam serdecznie. 

Małą chwilkę mnie tu nie było
ale ten czas spędzałam bardzo pracowicie.
A w przerwach pomiędzy pierwszymi przetworami i działkowaniem
zrobiłam też kilka kartek i dwa albumy.

Dzisiaj pokażę kartki.
Zapraszam do oglądania.

Pełnia lata, ciepło, kwiaty wokół nas kwitną i pachną. 
Na moich kartkach również rozgościły się.
Tu maki (jeszcze nie tak  dawno kwitły na łące
 w sąsiedztwie mojej działki).





Wycinane kwiaty pochodzą z paska do samodzielnego wycinania 
jako dodatku do najnowszej kolekcji
Galerii Papieru "Bezkresne łąki".
Stempelek z makami od Ewinki
podmalowałam kredkami akwarelowymi.
Czarne kropki na papierze kojarzą mi się z ziarenkami maku.
Trochę duże te kropki
 ale nie znalazłam w przepastnych pudłach z przydasiami
 innego papieru.

Kartki z makami
zgłaszam również na wyzwanie
https://kartkoweabc.blogspot.com/2019/07/m-jak-maki.html

Na tej kartce magnolie.



Po zrobieniu tej kartki odłożyłam pasek z napisem kolekcji,
z której pochodzi
ale chyba powędrował do kosza. 
Nie mogę więc wam powiedzieć co pocięłam.

Te pokazane kartki wędrują do Ewy

wyzwanie#7



i do Ewy

Ćwiczymy kompozycję #5

Jest wymagany element czyli ramka.

A co z tytułowymi kropeczkami ?
Są. 
Większość osób wie, że o kropeczki na pracach poprosiła Ania



Są na kartkach powyżej, tylko nie wiem czy spełniam warunki zabawy, 
bo w zestawie kolorów nie ma czarnego.

Ale jest kartka kopertowa spełniająca warunki kolorystyczne.





Ani i Ewom dziękuję za organizację zabaw i mobilizację do roboty.

Na koniec zapraszam do obejrzenia kilkuletnich zdjęć
z makami i motylami w roli głównej.








  Dziękuję wszystkim za liczne odwiedziny 
i zawsze miłe komentarze.
Zapraszam ponownie.
Pokażę albumy,
tylko wcześniej muszę je jeszcze obfotografować.

Pozdrawiam słonecznie i letnio.

Zofiko

Uwaga! Uwaga!
Kto złapie licznik z liczbą 50 000?
Proszę o przesłanie zrzutu ekranu na mojego e-maila.
W nagrodę prześlę garść wykrojnikowych scrapków.





29 komentarzy:

  1. Zosiu piękne karteczki wszystkie, a rój motyli chciałoby się zatrzymać na zawsze, Tobie się udało. Prześlicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki i piękne fotki,piękna okolica.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, kolorowe i kwitnące lato u Ciebie Zosiu! Chyba udało mi się złapać licznik :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, właśnie pożegnałam robotników i pokryta toną pyłu (jak wszystko wokół), z głową, w której słyszę jeszcze dźwięk wiercenia i kucia zasiadłam przed komputerem, żeby się chwilę zrelaksować. Dziękuję za te motyle, bo one poprawiły mi nastrój, a Twoje kartki jak zawsze zachwyciły kolorystyką i perfekcyjną kompozycją.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki jak zawsze u ciebie bardzo przemyślane. Lubię maki i motyle i na kartkach i w ogrodzie ;-)
    Link do kartki przestrzennej, tej z mojego bloga wrzuciłam w odpowiedzi na twój komentarz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace Zosieńko, a papier z magnoliami to kolekcja Piątek Trzynastego Hello Beautiful. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, kartki są śliczne!! Te z makami to cudo! Wspaniale oddałaś urok tych niesamowitych kwiatów. Piękne zdjęcia przyrody! Motyle są niesamowite!:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna kolekcja letnich karteczek !Tych ląkowo -motylkowych widoków to Ci zazdroszczę,przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosieńko jestem zwolennikiem twych cudnych karteczek a zwłaszcza kopertówki teraz mnie zachwycają i torebeczki:)piękności zawsze u ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te zdjęcia z motylkami!
    Karteczki wyszły ślicznie, najbardziej urzekły mnie te z makami. Z drugiej strony mam dylemat bo ta koperta jest cudna - chyba nie będę jednak wybierać :)
    Jestem ogromnie ciekawa tych albumów.
    Serdeczności Zosieńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udane karteczki, podobają mi się wszystkie. Świetne połączenie kwiatów i innych elementów :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosiu, Twoje kartki jak zawsze zachwycają mnie swoim pięknem :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace! Zosiu, zajrzyj na craft zabawy- gdzies jest wyzwanie z makami- warto zgłosić, bo prace piękne! A jakei motyle! Co do licznika to złapałam 50 019 ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosiu, wspaniałe, kolorowe karteczki zrobiłaś, ogród tak samo cudowny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki. Cudowne, kwiatowe, kwitnące jak i w naturze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu zabieram wszystkie kartki do zabawy bo wszystkie są cudne a czarny potraktujemy jako niewielki dodatek innego koloru :-)
    Pięknie sobie poradziłaś z tymi kropeczkami. Wszystkie kartki mi się bardzo podobają. A zdjęcie makowego pola jest genialne !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kwiatowa łączka na Twoich karteczkach, są pięknie wykonane i pełne życia :) Zdjęcia z makami i motylkami śliczne, nic tylko patrzeć i oko nacieszyć :) Pozdrawiam ciepło, uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace w letnim nastroju. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kropkowane karteczki! Maki uwielbiam, zarówno na kartkach jak i w naturze.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne są Twoje karteczki, świetne kompozycje i bardzo kolorowe. Motyle u mnie tę "buszują" na takich samych kwiatach. Wspaniały widok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zosiu, przepiękne letnie kartki😊

    OdpowiedzUsuń
  22. I jak zwykle cudne prace :). Ciut, ale tak bardzo pozytywnie zazdroszczę pomysłów na te kartki, albumy...… Wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zosiu przepiękne karteczki wykonałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie piękne ❤ dziękuję za udział w makowym wyzwaniu kartkowego ABC, Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne wszystkie karteczki z kropkami :-)
    Cieszę się, że maczki ode mnie się przydały :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cuda! Szczegolnie makowe ....

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są Twoje karteczki ... wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń