"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 30 lipca 2019

284. Na koniec lipca....

Witam 
wszystkich bardzo serdecznie
i ogromnie dziękuję za tyle miłych słów 
pod moimi albumami z poprzedniego wpisu.
Tak, praca nad albumem daje wiele radości,
jest wielkim relaksem i zapomnieniem od codzienności. 
Czasem tak trzeba.

Dzisiaj, na koniec lipca przychodzę z różnościami.

Najpierw GRATULUJĘ
Małgosi

która złapała licznik 50 000!

Paczuszka z przydasiami w drodze do Ciebie Małgosiu!
Kto jeszcze nie był u Małgosi koniecznie musi tam zajrzeć. 
Jest się czym zachwycać.

DZIĘKUJĘ
za upominek
którą zapewne większość z nas Ją odwiedza
 i zna Jej piękne hafty, dekupażowane przedmioty i kartki.
 Za sprawą Reni moja kolekcja wykrojników powiększyła się
o 5 sztuk.

Reniu dziękuję i już powoli wycinam coś dla Ciebie.




A teraz kartki
zrobione do zabawy u Uli w lipcowym wyzwaniu

Wakacje 2019

W tym miesiącu to kartki pop-up.






Bardzo efektowna forma kartki, 
w której wykorzystałam różne papiery z Galerii Papieru.

I kartka dla Inki i dla Rogatego 
na podstawie mapki.

Tu również papiery z Galerii Papieru.
Logo i patron zabawy:
Kartka prościutka i moja interpretacja mapki.


A na koniec kolejna haftowana zawieszka 
w wyzwaniu u Uli
Lipiec 2019



W czasie wakacji temat jest dowolny.
Wybrałam wzorek wyszukany w sieci z dwoma ptaszkami 
w zimowej oprawie.

Zawieszka wędruje też do Kasi

Zabawa u Kasi


Wiem, wiem.
W tym poście miało być więcej o moich haftach.
Ale czas nie pozwolił dokończyć 
rozpoczętych projektów i ......
 nie mam co pokazać.

Moi Drodzy Czytelnicy.
Bardzo Wam dziękuję za tak liczne odwiedziny 
i za każdy ślad Waszych odwiedzin zostawiony w komentarzach.
To bardzo miłe i mobilizujące mnie do dalszej pracy.

Dzisiaj żegnam się z Wami na nieco dłużej.
Pojawię się pod sam koniec sierpnia 
z nowymi pracami.

Wszystkim życzę 
pięknych, słonecznych
zarówno leniwych  jak i pracowitych dni lata.

Zofiko



34 komentarze:

  1. Bardzo piękne prace, haft przepiękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu przepiękne prace,kartki pełne uroku :) a hafcik to już mistrzostwo!!!szkoda że moje oczy już słabe,nie mogę za dużo haftować,a kiedyś bardzo to lubiłam :)
    cudowności dostałaś od Reni :)
    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jak Ty to robisz... tyle pięknych projektów - skąd czas i wena do ich robienia? Miłego wypoczynku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczyny - Małgosi wygranej, a Tobie Zosiu wspaniałych niespodzianek.:) Piękne prace.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku, dobrych dni Zosieńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się że sprawiłam ci ciutkę radości:)
    a karteczki jak zawsze mega miss:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu dzisiaj u Ciebie same cudowności, bardzo mi się podobają kartki-pudełeczka pop-up, są pięknie wykonane i pięknie się prezentują :) Pozdrawiam ciepło i dużo pozytywnej energii i wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace zrobiłaś. Kartki pudełeczka są wspaniałe a hafty zawsze podziwiam bo sama nie mam takich zdolności. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, piękne są Twoje prace! bez wyjątku, widać, że wkładasz w nie całe swoje serce! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, paczuszka dziś dotarła. Ja się spodziewałam małej kopertki a tu taka niespodzianka! Ale mi dobra napakowałaś :)) Najbardziej ucieszyły mnie scrapki, takich jeszcze nie mam. Dziękuję Ci bardzo za wypasioną wygraną. Na blogu też podziękuję. A Twoje karteczki cudowne, zwłaszcza te pudełkowe. Buziaki wielkie ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosieńko, cudne kartki zrobiłaś - pełne niepowtarzalnej świątecznej atmosfery. A zawieszka z ptaszkami jest przeurocza.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace Zosiu, nie wiem co podziwiać :) Pięknie wyszły te pudełeczka, są bardzo efektowne. Życzę Ci miłego wypoczynku i mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu piękne prace dzisiaj pokazałaś muszę pojść do tych albumów co to się wszyscy zachwyacli, bo ja nie widziałam ich :( dziękuję za udział w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosiu, cudne bożonarodzeniowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prace pokazałaś. Wszystkie mi się podobają, ale serce skradły zdecydowanie kartki pop-up rewelacja, super są. Chyba muszę spróbować :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same piękne prace u Ciebie Zosiu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prace! Podziwiam twórczy szał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zosiu ale u Ciebie dziś hurcik , wszystkie prace cudne. Podziwiam kartki dla Uli , mnie ten format sprawiła mały kłopot. Zawieszka serduszko super .
    No i świetne prezenty dostałaś.
    Życzę udanego urlopu i pięknej pogody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne hafciki i cudne prace powstały u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prace. Kartkami w pudełkach jestem zauroczona

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne prace Zosiu :) udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace.
    Z niecierpliwością czekam, co ładnego pokażesz po urlopie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne prace😍😍😍😍😍
    Udanego wypoczynku 🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prace. Wszystkimi jestem zachwycona. bardzo mi się podobają Twoje pomysły, staranność wykonania i podziwiam mistrzostwo z jakim je wykonujesz. Cudnie. Pozdrawiam ciepło i czekam na następne .

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karteczki, a serduszko z ptaszkami po prostu zachwycające!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zosiu przecudne prace! I skladaczki i przepiękny hafcik.... Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  27. Haftowane serduszko zachwycające!!! Karteczki pierwsza klasa, takie z wielkim smakiem! Pozdrawiam, życzę dobrego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ilez tu pięknych prac! ja chyba nie nadrobię zaległości!:-D Gratki za maki- wiedziałam!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne prace,gratuluję wygranej z makami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Och, zazdroszczę "chęci tworczej" :)
    Piękne prace... do tego haft... Ach! Kartka na Rogatego w takiej tradycyjnej kolorystyce i cudnym klimacie świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. CO tu wchodzę, to ładniejsze i ładniejsze te Twoje kartki! :)

    OdpowiedzUsuń