"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 3 stycznia 2018

219. Ostatnia kartka dla Inki.

Witam serdecznie.

Dzisiaj
przychodzę z kartką dla Inki

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/12/mini-kartka-dla-relaksu-wyzwanie.html,
żeby ostatecznie zamknąć ubiegłoroczne wyzwaniowe zobowiązania.

Logo i patron zabawy:



W wersji mini 
w wymiarach 10 x 10 cm.
Bardzo prosta z niewielką ilością przyklejanych elementów.

I jej nieco większe w wymiarach kartki siostry.
Ale też niezbyt duże w wymiarach 10 x 13 cm.


Inko, dziękuję za całoroczną zabawę, pomysły i inspiracje. 
Wiele radości i pozytywnych emocji 
wzbudziły we mnie Twoje zabawy.
Dziękuję. 

I w tym miejscu
chciałam jeszcze raz podziękować
za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne.
Dziękuję za piękne kartki, które do mnie przyleciały.
Ostatnia była kartka od Ewy. Ale jaka
piękna, z zimowym widoczkiem.

Kartki od Artemysz, Mirki i Ewy.


Kartkai od Basi N. i Ewy G.


Kartki od Ani, Małgosi X, Basi P. i Reni.

 

A na koniec moja tegoroczna choinka.
(Ekologiczna, sztuczna).
Bardzo tradycyjna.
Z przewagą czerwieni i złota.






Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Zapraszam jutro.
Będzie coś o moich noworocznych postanowieniach.

Zofiko


12 komentarzy:

  1. Zosiu super kartki , skromnie ale jakże elegancko. maja swój klimat. Choineczka piekna jest kolorowo i radośnie. A życzenia od blogowych koleżanek super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki niby niewielkie ale aż kipią świątecznym klimatem! Małe jest piękne! I tradycyjna choinka z bombkami z dzieciństwa mi się bardzo podoba! A rogate dodatki wciąż na Klonowej stroją dom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne kartki, dużo w nich magii świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maleństwo jest śliczne. Pokazałaś że można zrobić z takich samych elementów niezależnie od jej wielkości
    Masz śliczną choinkę. Ja od czasu gdy można kupić choinkę żywą już osadzoną w doniczce kupuję żywe.Nawet opadające igiełki mi nie przeszkadzają.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, w moim drugim po bieli i niebieskościach, ulubionym zestawie kolorystycznym :-) Choinka piękna :-) Cieszę się, że moja kartka w końcu dotarła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosieńko, śliczna rodzina karteczek powstała. Masz wspaniałą choinkę - uwielbiam takie tradycyjne, kolorowe.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, utalentowana osóbko! Przepiękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu te zielono czerwone kartki piekne stworzylas :) typowa kolorystyka i jakze elegancka ! Choineczka ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, kolejny raz podziwiam Twoje kartki! a choinka piękna, u mnie też ekologiczna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki. Zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń