"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 16 stycznia 2018

222. Kartki dla Uli - styczeń 2018

Witam serdecznie.

Na kilka dni odłożyłam krzyżykowanie,
żeby zrobić kartki na styczniowe wyzwania.

Dziś pokazuję kartkę zrobioną do zabawy u Uli.

W tym miesiącu Ulka zaproponowała taką mapkę. 


I moja moja kartka zrobiona do niej.



Wykorzystałam papier ze Studia 75 "Świąteczny prezent 04"
oraz resztki innych papierów 
pozostałych po grudniowym kartkowaniu.
Dodałam wykrojnikowe gałązki świerkowe,
sznureczek i kilka cekinów. 

Realizując mój plan na 2018 rok .

mogę sobie przyznać 1 pkt za wykonanie pracy do tego wyzwania. 


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze.
I u mnie tak jest, że mam trudności w publikacji komentarzy u Was. 
Coś się zacina i trzeba bardzo długo czekać. 
Albo gdy już napiszę, naciskam "opublikuj" 
wtedy wszystko znika i trzeba komentarz pisać ponownie.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie.
Liftuję kartkę dla Inki i robię kartki dla Ani.

Zofiko


19 komentarzy:

  1. Piękna kartka inspirowana mapką !Ten motyw pomarańczy jest fantastyczny :-) To blogger szaleje ,też mam problemy z publikowaniem komentarzy .Trzeba trochę dłużej czekać ,na dole ekranu pojawia się informacja ,że blogger oczekuje i jeśli poczekasz na tej stronie ,to ten komentarz się opublikuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba twoja kartka - przepiękny ten papier, a pomysł na dodatki bardzo dobry.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu kolejna cudowna karta . Piękny papier i cudne dodatki . U Ciebie zawsze wszystko do siebie idealnie pasuje.
    Pozdrawiam i bardzo dziękuję za książkowy komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka wyszła pięknie, bardzo lubię pomarańcze właśnie zimową porą, możne to skojarzenie z dzieciństwem ale tera najlepiej smakują i pachną:)
    bardzo sie cieszę że nie zapomniałaś o mojej zabawie :) i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, cudowna jest Twoja interpretacja mapki. Pomarańcze zawsze kojarzą mi się z dzieciństwem i świętami. Wtedy były takim luksusem! Dzieliło się na cząstki, żeby na dłużej starczyło.
    Chyba każdy ma problem z komentarzami ostatnio, najwidoczniej to wina bloggera. Może wkrótce się poprawi.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, bo taka energetyczna świąteczna karteczka! No i ten plasterek pomarańczy, aż pięknie zapachniało na nowo świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny papier i cudna z nim kartka! Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu piękną karteczkę stworzyłaś :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i smakowita kartka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Rewelacyjnie poradziłaś sobie z kompozycją! Mapkę chyba sobie wypożyczę choć nie biorę udziału w zabawie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Super się wywiązałaś z zadania,śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczniutka karteczka Zosiu :)
    wzorki małe czerpię z pinterest tam najwięcej kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna karteczka :) też tak miałam, ale odpukać od kilku dni komentarze się bez problemu publikują

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna! Ozdobne papiery maja wiele wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna...świąteczna, a ta grafika cytrusów wpasowała się fantastycznie...święta w pełnej krasie, ze swym blaskiem i zapachem ;) :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń