"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 8 stycznia 2021

349. Podziękowania, podsumowania ...plany...

 Witam serdecznie wszystkich.

Jak ten czas leci.... już 8 dzień stycznia.
Przez świętowanie, aczkolwiek bardzo miłe i potrzebne, miałam trochę zaburzony rytm życia. 
Dobrze, że ten czas się kończy bo czekam na normalny, cały tydzień od poniedziałku do niedzieli bez świątecznych przerw.

Na początek tego wpisu, serdecznie dziękuję wszystkim, którzy nadesłali do mnie życzenia świąteczne i noworoczne tradycyjną pocztą, pocztą elektroniczną i sms.


Bardzo dziękuję:
Basi N, Ewie G, Małgosi X, Lence, Ani I, Ewie N/Ewince, Uli K, Basi P, Halince L.


Podziękowania ślę również do Reni, która jak zwykle, prócz życzeń, dołączyła miły upominek.
Bardzo cieszę się i dziękuję wszystkim za pamięć.

Koniec roku i początek nowego zawsze skłania do przemyśleń, refleksji, zadumy....
Przejrzałam trochę mój blog, odświeżyłam i uaktualniłam... pospacerowałam  trochę i przypomniałam jak działałam w minionym roku ...i przez ostanie 6 lat. 
Sporo się działo.

Nie ukrywam, że moimi ulubionymi zabawami są wyzwania u Uli i Ani .
Tu wykonałam wszystkie zadania , nawet z naddatkiem, bo w niektórych miesiącach zrobiłam więcej niż jedną pracę. 
Bardzo podoba mi się zabawa u Inki , ale niestety, jakiś miesiąc mi uciekł, nie nadrobiłam go.

Niestety poległam na zabawie zakładkowej u Ewy a kości u Ani też wyrzucałam niesystematycznie.

Pewnie zapytacie dlaczego?
Bo pochłonięta haftem z zapałem stawiałam krzyżyki u Ani 
i u Kasi. 
Przez krótki czas, inspirowałam też w Grupie twórczej Świry Rękodzieła. 
Hobby pochłania bardzo dużo czasu i trzeba go wpleść w codzienne  sprawy domowe i jeszcze pracę zawodową oraz działalność charytatywną (3 dni w tygodniu).

Liczby? Oceniłam, że w ciągu roku zrobiłam około 350 różnorodnych prac  (nie prowadziłam żadnej statystyki).
Czy to dużo, czy mało?

Podjęłam się również nietypowego jak dla mnie zadania, przetestowania wzoru na bombkę z ptaszkiem. Wszystkie materiały otrzymałam od firmy Coricamo. I mogę się pochwalić efektem końcowym.





Plany na obecny, 2021 rok? 


BARDZO DZIĘKUJĘ 
wszystkim, którzy przez miniony rok zaglądali tutaj,
komentowali, 
inspirowali, 
motywowali do twórczego działania.



Na koniec tego wpisu jeszcze moje bardzo skromne, świąteczne dekoracje.




Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiając, zapraszam  ponownie po niedzieli.

Zofiko


13 komentarzy:

  1. piękności dostałaś :) myślę, że każdy z nas czasem może przejechać się na swoich zamiarach, wiem sama już po tamtym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu Ty i tak dużo zrobiłaś i z wielu rzeczy się wywiązałaś :) Dziękuję, że u mnie byłaś i się bawiłaś, i że Ci się chciało :) Dziękuję za Twój wkład w Świry ;) w nauce czegoś nowego mogę miec swój wkład ;) życzę cudownych relaziacji planów w całym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu świetne podsumowanie roku. Gratuluje bo przy Twojej pracy zawodowej i charytatywnej sporo pięknych rzeczy powstał. Cieszę się bardzo że bawiłaś się u mnie i że zabawa Ci się podobała. Bombka cudna, warto było ją testować. Plany na rok przyszły ambitne, mam nadzieję że uda Ci się je zrealizować. Promocjom jak na razie udało mi się oprzeć bo tonę w ilości różnych przydasi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, bombka z ptaszkiem przeszła moje wyobrażenia - jest cudna!
    Życzę Ci spełnienia wszystkich planów i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podsumowanie. Pięknie tworzysz dlatego Tu zostałam żeby czerpać inspiracje. Powodzenia w wyzwaniach i postanowieniach. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, prac zrobiłaś baaardzo dużo! nie przejmuj się nieukończonymi zabawami, czasami dusza by chciała do raju, ale..... Ja tez odpuściłam kilka...Buziaki- zdrówka i czasu Ci zyczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. 350 prac pytasz czy to dużo ? Dla mnie ogrom. Podziwiam. Piękne są te Twoje prace i wspaniała zawziętość w ich wykonywaniu . Bombka śliczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe podsumowanie Zosiu:) Zrobiłaś mnóstwo pięknych prac a haftowany ptaszek na bombce wygląda pięknie. Życzę Ci powodzenia w realizacji wszystkich planów. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super podsumowanie Zosiu. Powodzenia przy tworzeniu nowych prac. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczął się następny rok i znowu zbieramy prace, by móc zrobić za rok podsumowanie.
    Ty masz co wspominać, Twoje prace są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombeczka z ptaszkiem wyszła Ci rewelacyjnie! I mnie tak się podoba że kiedyś też sobie taką zrobię:-)
    Rok miałaś bardzo pracowity, a z tego co piszesz to kolejny też taki będzie, ale takie twórcze dusze tak już mają;-) Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci serdecznie życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosiu a ja Ci życzę, żebyś swoje wszystkie plany i założenia zrealizowała, miała z tego dużo satysfakcji i radości. Pięknie podsumowałaś poprzedni rok i jak z tego wynika, nudy nie miałaś :) Tak trzymać :)
    Bombeczka śliczna, ptaszorek cudnie się na niej prezentuje. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń