"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 22 stycznia 2021

354. Koło dla Bogusi.

 Witam serdecznie. 

Czy wiecie, że Bogusia https://kordonkowy.blogspot.com/ zorganizowała nową blogową zabawę?

Pierwsza wytyczna w tym roku to KOŁA

https://projectscrapx.blogspot.com/2020/12/wyzwanie-1-styczen.html


Bardzo często w swoich pracach wykorzystuję motyw koła
 przy okazji używania okrągłych form z wykrojników, serwetek czy innych dodatków.
Postanowiłam przyłączyć się do zabawy Bogusi i zrobiłam dwie kartki. 


Pierwsza z nich (pokazywałam ją już na FB w ub. tygodniu) 
jest na okoliczność 88. urodzin mojej sąsiadki.
Zrobiona z papierów Paper Heaven 
"Najlepsze życzenia" i "Nostalgia 01" z dużą czerwona różą i złota kokardą.


Druga z nich to kartka zrobiona specjalnie na wyzwanie 

z przepięknych papierów Altair Art "Mysterious Garden"



Ta kolekcja jest tak piękna i delikatna, wspaniale nadająca się do kobiecych, subtelnych projektów. Nie potrzeba wielu dodatków, grafika i te piękne róże wystarczają do ułożenia kompozycji. Jeden komplet tych papierów służy mi do....oglądania oraz podziwiania. Dopiero drugi, zakupiony niedawno odważyłam się pociąć.  Z tych papierów, prócz kartki powstał powstał jeszcze czekoladownik, pokażę go w kolejnym wpisie.

A skoro przewija się tutaj motyw róż, to dopowiem, że kończę odłożony haft z różą (dokupiłam brakujący kolor muliny). A dekoracje świąteczne i zimowe zamieniam na kwiatowe i wiosenne.



Dzisiaj się żegnam z Wami. Zapraszam ponownie.

Zofiko



22 komentarze:

  1. Zosiu piękne kartki i cudowne róże. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, Twoje kartki zawsze podziwiam i jestem ich fanką Jaka piękna róża wykwita z tego haftu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace, róża jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, piękne karteczki i tyle zabaw blogowych nam przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki są śliczne!!! Piękne róże!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu uwielbiam Twoje kartki, a motyw róży uwielbiam więc tym bardziej jestem obiema zauroczona. A ta haftowana róża, cudo po prostu. Trzyma kciuki za ukończenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu piękne prace kartka z czerwoną różą robi ogromne wrażenie, jest przepiękna :) Druga jest równie piękna, wykonana jest z kolekcji "Mysterious Garden" którą i ja uwielbiam :) Wszystko cudne, powodzenia w wyzwaniach, ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje karteczki przepiękne Zosiu, róża już teraz jest wspaniała!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna karteczka! aż zerknę na tą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, cudna róża :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie prace przepiękne. Bardzo eleganckie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są te kartki z motywem koła. Hafcik powstaje piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosiu, piękne obie kartki! Każda w innej kolorystyce i każda wyjątkowa! Róża również wspaniale się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne 🤩 dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie wykorzystane koło w kartce. Piękna i ciekawa kompozycja. Życzę powodzenia w wyzwaniu!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę tu niezły zbiór róż. I co jedna to piękniejsza. Kartka z Mysterious Garden piękna: delikatna i romantyczna. A Twoja wyszywana róża naprawdę mnie zachwyciła :) Pozdrawiam Joanna DT AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się kompozycja kwiatowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń