"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 27 stycznia 2021

355. Czekoladowniki dwa.

 Witam serdecznie. 

W poprzednim wpisie pokazałam kartkę zrobioną z pięknych papierów Altair Art "Mysterious Garden". Dzisiaj zapraszam do obejrzenia czekoladownika, zrobionego z tej samej kolekcji.




I ta praca, jak i poprzednia wędruje na wyzwanie:

http://www.altairart.pl/2021/01/wyzwanie-12021-challenge-12021.html


Na to wyzwanie zrobiłam jeszcze jedną kartkę. Pokażę ją wkrótce.


A drugi czekoladownik?

Ten zrobiłam z papierów Paper Heaven "Pierścień i róża" 

Jest spory, bo na dużą czekoladę. Ma wymiary 11 cm x 23 cm.




W środku jest prosta kieszonka na włożenie karteczki z życzeniami.


Zrobiłam go na wyzwanie:


Ma akcenty różowe, szare i złote. Myślę, że spełniłam warunki wyzwania.

Bazy do obu czekoladowników zrobiłam sama według instrukcji Uli

Bardzo dziękuję.

Zimowe miesiące z początkiem roku to dla mnie czas tworzenia. Mam najwięcej czasu i sporo pomysłów. Dlatego też tutaj pojawiam się tak często. Gdy nastanie wiosna i piękna pogoda, to większą część dni spędzam na dłuższych spacerach, wycieczkach i działkowaniu. 
Lubię ten zimowy czas. I takie piękne widoki.







Bardzo dziękuję za odwiedziny, liczne komentarze, miłe słowa pod adresem moich ostatnich prac. 

Dziękuję osobom, które przyłączają się do mnie i porządkują ścinki.

Pozdrawiam. 

Zofiko




17 komentarzy:

  1. Piękne czekoladowniki Zosiu :) Dziękuję za udział w wzywaniu na blogu Altair Art :) Powodzenia!
    p.s. piękna mamy zimę w Rzeszowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne, zimowe widoczki Zosiu.
    Czekoladowniki są prześliczne, delikatne i bardzo efektowne. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu cudne są oba, życzę Ci powodzenia w obu wyzwaniach. Piękne są te papiery i piękne Twoje fotki zimy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne czekoladowniki! Doskonale wykorzystane cudne papiery. Życzę powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosieńko, w takich pięknych czekoladownikach czekolada na pewno smakuje podwójnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne piękna kompozycja jak zawsze bogato na karteczce mimo śmieci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszły:) A zimowe zdjęcia cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne opakowania na słodkości:) powodzenia w zabawach Zosiu! Fotki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace.
    Czekoladowniki jak się ostatnio przekonałam często są potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy czekoladownik 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne czekoladowniki Zosieńko. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace i urocza zima :) Czekoladownik Z papierów Mysterious Garden wyszedł super. Dziękujemy za zgłoszenie go do naszej zabawy na blogu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe upominki. I jaka super zima na zdjęciach 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace, czekoladownik coś pięknego, powodzenia :) Cudownie uwieczniłaś zimę, taką ta ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo moje czekolady nigdy nie mogą jakoś przetrwać do zdjęć :D Przepiękne czekoladowniki! Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu w imieniu Paper Heaven :)

    OdpowiedzUsuń