"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 31 sierpnia 2020

333. Wracam...

Witam serdecznie.

Wracam do moich robótek 
po zakończonych 
wakacjach, urlopach, odwiedzinach.
Mam spore zaległości 
ale w najbliższym czasie wszystko uzupełnię.

W ostatnim dniu trwającego wyzwania u Ani
zapraszam do obejrzenia kartki ze słonecznikami, 
kolorem żółtym i kropkami.





Wykorzystałam różne materiały, odnalezione w moich przydasiach.

W ubiegłym miesiącu zagapiłam się 
i nie dodałam do żabki kartki z chabrami.


Dołączam więc i tę kartkę do dzisiejszego wpisu.

Pozdrawiam wszystkich.
Życzę ciepłego, letniego i twórczego września.

Zofiko



21 komentarzy:

  1. Obie śliczne trudno powiedzieć,która piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słoneczniki, ale to kartka z chabrami bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka! Pięknie Ci wyszła! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne obie! Mam nadzieję, że wracasz wypoczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki bardzo ładne:) Podoba mi się pomysł kieszonki w środku.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki są przepiękne, zarówno chabry, jak i słoneczniki to wspaniałe kwiaty. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki są cudownie letnie. Aż żal że lato w tym roku takie krótkie było.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki obie.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie karteczki piękne, te motywy bardzo mi się podobają. Dobrze, że wypoczelas i wracasz do tworzenia. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne karteczki Zosiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne obie jedna w moim magazynku:)
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu, obie karteczki piękne i bardzo letnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna słoneczna karteczka Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie kartki są śliczne i bardzo efektowne.
    Uściski Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne karteczki! Obie bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu fajnie że wracasz po urlopie, brakowało mi Twoich wpisów. Obie kartki są piękne i oczywiście obie z wielka radością zaliczam.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  18. Zosiu, przepiękne karteczki pokazałaś!!!
    Baw się dobrze i twórz dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Słoneczniki najpiękniejsze !!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki, obie i ta słoneczna i ta niebieściutka!

    OdpowiedzUsuń