"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 15 stycznia 2021

351. Wyłamałam się ...

 i ostatni haft Ani i Oli wyszyłam tylko w połowie. 

Po pierwsze - źle dobrałam rozmiar kanwy (14 ct, mogła być drobniejsza), po drugie - kolor czarny nie bardzo mi tu teraz pasuje, no w towarzystwie złotego słoneczka wygląda jako tako ale jest trochę przytłaczający i smutny, po trzecie - druga część motta nie bardzo mi pasowała, jak dla mnie taka mało optymistyczna. Przymiarka w ramce też mi nie podoba się.

Szyjąc cały czas miałam w głowie inną wersję tego haftu. Uradowane słoneczko, kłaniające się nam na dzień dobry kapeluszem i druga część motta  "udanego dnia życzę".

Myślę, że Ania i Ola nie obrażą się i przyjmą moje próby podjęcia tego wyzwania i wykonanie go tylko w połowie. A może powstanie kolejna wersja tego samego haftu?

Dziękuję Wam za piękne dotychczasowe wzory oraz zachętę do krzyżykowania.

http://iwanna59.blogspot.com/2020/11/abecado-z-igy-spado-podsumowanie-wzoru.html




A skoro jestem u Ani to dokładam dwie kartki zrobione do aktualnego, styczniowego wyzwania.http://iwanna59.blogspot.com/2021/01/kartki-wg-mapki-styczen-2021.html




 Okolicznościowe, ukwiecone i zgodnie z wytycznymi zrobione do mapek. Są też kropki i czarny kolor.
W roli głównej papiery Paper Heaven "Świeżo malowane" i "Zaginione witraże"



Pozdrawiam wszystkich bardzo zimowo, ciepło, serdecznie.

Zofiko

19 komentarzy:

  1. Super hafcik i super kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik z połową motta jest bardzo piękny i wszędzie można go zawiesić. Dzień dobry to radosne i serdeczne powitanie. Zaś co do kartek to obydwie są przeurocze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki przepiękne. A haft pewnie odleży swoje i do niego wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, piękny hafcik, a pomysł z kłaniającym się słoneczkiem bardzo mi się podoba. I jak zawsze podziwiam Twoje kartki o perfekcyjnej kompozycji.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym hasłem chyba racja..samo "dzień dobry" super:-D karteczki piękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu haft jest piękny a karteczki wyszły fantastycznie, kolor, kompozycja idealnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik jest udowny i karteczki są prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z taką słoneczną rameczką kazdy dzień będzie lepszy. Śliczne karteczki Zosiu popełniłaś. Ja jeszcze daleko w polu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu kartki rewelacyjne i super że udało Ci się w nich zawrzeć wszystkie wytyczne. Cieszę się bardzo że mogę je oglądać w mojej zabawie.
    Co do motta przyjęłam do zabawy tą pierwszą część. Tak się składa że jest jeszcze jedna osoba, której też się druga część nie spodobała, więc jesteście dwie. Oczywiście możesz tą sentencje dowolnie zmodyfikować, to była Oli propozycja.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje bardzo za udział w obu zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny hafcik w drodze :) karteczki śliczne takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zima za oknem (wreszcie) a u Ciebie tak kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace Zosiu. Raczej nie przepadam za żółtym kolorem, ale tym razem ta karteczka najbardziej mi się podoba. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace!!! Śliczne karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, chciałabym tak umieć robić kartki, są prześliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft jest super, a te kartki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie karteczki są rewelacyjne ..a haft może i niekompletny ale ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hihi, to jest nas dwie. Też nie pasowała mi drugą część hasła :).

    Słoneczko z kapeluszem jest super. Fajnie jakbyś wyszyła też taką wersję :).

    Kartki zrobiłaś śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczki, obie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń