"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 29 grudnia 2020

348. Rogaty i...gwiazdka z nieba.

 Witam serdecznie wszystkich. 

Po świętach, ale u mnie jeszcze świątecznie. Za sprawą zabawy u Inki https://swietanaokraglo.blogspot.com/2020/12/wyzwanie-swiateczne-1212.html

i wyzwania Altair Art http://www.altairart.pl/2020/12/wyzwanie-122020-challenge-122020.html


Inka poprosiła o zrobienie kartki w dowolnej kolorystyce ale z przezroczystym elementem. 
Organizatorki wyzwania "Gwiazdka z nieba" poprosiły o gwiazdkę jako przewodni motyw zadania.
Połączyłam obie wytyczne i powstała świąteczna kartka. 
Jest przezroczysty shaker box w którym zamknęłam kilka srebrnych i granatowych, cekinowych gwiazdek. Dodatkowo wykorzystałam piękny papier Altair Art "Midwinter 01" z motywem gwiazdek oraz okienka.






Wewnątrz kartki zrobiłam małą kieszonkę na życzenia a może i umieszczenie jakiegoś upominku, bonu podarunkowego itp.

Dziękuję organizatorkom wyzwań za twórczą zachętę. 

Ince dziękuję za całoroczną organizację zabawy oraz motywujące do działania wytyczne.

To już mój ostatni wpis w 2020 roku.

Na rozpoczynający się rok 2021 życzę:
zdrowia,
 spokoju,
wielu twórczych pomysłów
oraz czasu na ich realizację.
Życzę wiele radości 
przy cięciu pięknych papierów, komponowaniu prac, 
obdarowywaniu nimi innych.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Zofiko

Bardzo dziękuję za wciąż napływające do mnie kartki z życzeniami.

PS. Zapraszam po Nowym Roku na remanent na moim blogu 
oraz na stronę 
Tam też jest coś ode mnie.



18 komentarzy:

  1. Piękna gwiazdka :) Zosiu, Tobie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka Zosiu.:) Dziękuję za piękne życzenia, dla Ciebie też dużo zdrowia i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, kartka jest zachwycająca. Niebieska kolorystyka i ten shaker - okienko skradły moje serce.
    Szczęśliwego Nowego Roku, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu cudna jest ta kartka i w kolorach i w formie. Niesamowicie podobają mi się te Twoje kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu najlepsze życzenia na Nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosieńko, piękną karteczkę przygotowałaś!!!
    Zdrowego i przepełnionego miłością całego 2021 roku Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi zabaw. Śliczna kartka. Oby Nowy Rok Był lepszy :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka prześliczna. Szczęśliwego Nowego Roku Zosieńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka :)
    Zosiu, wszystkiego co najlepsze w 2021 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Szczęścia w 2021 roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała kolorystyka, to śliczna kartka Zosiu.
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 🎉

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka :) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu Altair Art, Monika DT

    OdpowiedzUsuń