"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 20 lutego 2021

363. Przepis na...luty

 Witam wszystkich.

Dotarła do mnie wspaniała paczka z pięknymi papierami od Paper Heaven. To nowa kolekcja "Spacer w chmurach". Z tego co pocięłam, powstała kartka wielkanocna do przepisu Uli. 

https://kulskowo.blogspot.com/2021/02/928-przepis-na-co-mi-w-duszy-gra-luty.html


Tu widać, jakie składniki przepisu mieszałam. A tajemny składnik to błyszczące perełki i sizal.




A wcześniej zrobiłam kartkę wielkanocną z innej kolekcji papieru, firmy Altair Art. Papiery ładne, delikatne. Wszystkie składniki przepisu zawarłam. Ale postać Chrystusa mi się nie podoba. Muszę popracować nad tym scrapkiem.




Trudno nie ciąć dalej tych pięknych papierów,
 więc oddaję się temu bardzo przyjemnemu zajęciu. 
 
Wam też życzę wielu twórczych pomysłów przy cięciu i klejeniu 
oraz innych robótkach świątecznych.

Pozdrawiam. 
Zofiko




23 komentarze:

  1. Śliczne karteczki Zosiu, obie mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu cudną kartkę upiekłaś z tego przepisu. Nie mogę wyjść z podziwu jak różne prace powstają z tych samych składników. A papiery faktycznie cudne, też by mi było żal ciąć :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki, zwłaszcza ta w błękitach mnie urzekła. Śliczne papiery :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wielkanocne prace Zosiu, pełne wiosennego, kolorowego klimatu, zachwycam się.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosieńko, przede wszystkim jeszcze raz dziękuję Ci za te piękne papiery i cała paczuchę. Wspaniałe kartki zrobiłaś, jak zawsze podziwiam i podpatruję perfekcyjną kompozycję.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjnie zrobione karteczki.Widać że wkładasz w to całe serce😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszły obie karteczki. Postać Chrystusa rzeczywiście wygląda nieco blado, może wystarczy ją lekko potuszować? Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycona jestem Twoimi kartkami. Sprawią wiele radości obdarowanym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki Zosiu. Moją faworytką jest ta niebieska. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie sliczne ale ta niebieska mi sie bardzo bardzo podoba :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie bardzo ładne ale faktycznie ta pierwsza w błękitach bardziej przyciąga wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne takie warstwowe karteczki :) Może mi się kiedyś tez takie ładne uda zrobić.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne obie ale ta w niebieskościach jest na podium ... zaważyła kolorystyka, która na mnie bardzo pozytywnie działa :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Zosiu fajnie u Ciebie. Przepiękne kartki ale skradła moje serca niebieska. Pozdrawiam i zapraszam do mnie też Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wielkanocne karteczki!!! Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki śliczne, ale zachwyciły mnie te papiery od Paper Heaven na maksa i Twoja kartka z nich zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne kartki, a papier zachwyca:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, ta pierwsza mnie zauroczyła :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace i te detale na karteczkach, bardzo mi się podobają a papierki również cudne !

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasem trudno pociąć piękne papiery, zdarzało się kiedyś, że je podziwiałam i odkładałam. Wówczas były trudno dostępne. Obecnie jest duży wybór na rynku i coraz ładniejsze, więc coraz łatwej jest je pociąć i zrobić takie cudeńka jakie Ty stworzyłaś.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń