"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 18 stycznia 2021

352. Przepis na...styczeń

 Witam serdecznie wszystkich. 

Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny u mnie i komentarze.

Z nowym 2021 rokiem Ula zaproponowała nam nową zabawę. 

https://kulskowo.blogspot.com/2021/01/921-przepis-na-co-mi-w-duszy-gra.html

A ponieważ bardzo lubię zabawy, które wymyśla, postanowiłam i w tym roku przystąpić do tych wyzwań. 

Jak dobrze zrozumiałam wytyczne, można robić dowolną formę pracy, byleby zawierała określone na każdy miesiąc wytyczne. W tym miesiącu postawiłam na tradycyjne kartki świąteczne jeszcze na Boże Narodzenie. Takich nigdy nie jest za dużo, w grudniu bardzo się przydadzą.

Ale już myślę o Wielkanocy.

Moje kartki jak zwykle są proste. Bo takie najbardziej odpowiadają moim odbiorcom (koleżankom, rodzinie, znajomym).  Łatwo je umieścić w kopercie i wysłać.




To teraz sprawdzam:

kwadratowa baza - jest

tekturka - jest

kwiaty - są

napis - jest

sizal/gaza/wstążka - jest

szablon (gwiazdki) - jest (na drugiej kartce zamiast szablonu chlapania)

tajny składnik - jest (brokat, szyszki, perełki)

Wszystkie składniki są, więc uznaję to zadanie za wykonane.

Pozdrawiam.

Zofiko

14 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Zosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu świetne te Twoje kartki, i pięknie je upiekłaś z przepisu Uli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne karteczki, jak zawsze u Ciebie.
    Piękne będą tegoroczne grudniowe święta.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie piękne kartki. Bardzo świątecznie wyglądają w tych niebieskościach. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne masz styl który mi się zawsze rzuca w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki, lubię takie połączenia z granatem

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kwiatek to chyba tuszami malowany i stempelkowy taki, tak mi się przynajmniej wydaje :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki,śliczne kolory. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, jest w tych kartkach urok świąt i magia. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale nie takie proste te kartki.Pięknie je zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń