"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 29 stycznia 2021

356. Trzy kolory...różowy, szary, złoty.

 Witam serdecznie. 

Styczeń i luty obfituje u mnie w sporo okazji do składania życzeń, wręczania drobnych upominków a co za tym idzie i robienia kartek okolicznościowych. 

Na jedną z takich okazji przygotowałam kartkę z papierów Paper Heaven "Pierścień i róża 01 i 05". 

W centrum kartki umieściłam shaker box ze złotymi mikrogranulkami. Prócz różu i szarości są dodatki ze złotego papieru wizytówkowego. 



A tutaj kartka w towarzystwie czekoladownika , zrobionego z tych samych papierów, który pokazywałam poprzednio.

Kartkę posyłam  na wyzwanie 

https://paperheavenpl.blogspot.com/2021/01/pierwsze-wyzwanie-w-2021-roku.html

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających bardzo serdecznie.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Zofiko




12 komentarzy:

  1. Zachwycające. I perfekcyjne w każdym calu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu jest pięknie, papiery rewelacyjne, bardzo lubię takie z różami Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i czekoladownik! Trzymam kciuki Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :)
    Bardzo lubię połączenie różu i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosieńko, kartka i czekoladownik wyglądają prześlicznie. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczna praca, bardzo mi się podoba! Chyba ukradne Ci pomysł�� to połączenie papieru w róże i papieru z nutami jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wszystko wyszło, powodzenia w wyzwaniu :) Prace warte uznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kolorystyka.Lubię kartki z takimi okienkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń