"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 25 listopada 2019

293. I znowu tipi.

Witam serdecznie 
w pogodny,
 chociaż chodny poniedziałkowy poranek.

Nie wiem jak u Was,
 ale u mnie pracownia 
otwarta 
i królują..... tipi.

Sporo ich zrobiłam (12 szt),
 a te, które dziś pokazuję są przeznaczone na cele charytatywne 
dla emerytowanych nauczycieli.

Wykorzystywałam te same materiały 
co poprzednio czyli papiery głównie z Galerii Papieru i Studia 75
 oraz wykrojniki, ramki i dodatki, 
które posiadam.

 









Te dwie kartki poniżej robiłam z myślą o listopadowej zabawie 
u Ani.

Kartki - listopad
Rameczki są
 a do tego z palety kolorów wybrałam biały, zielony i czerwony.
Do kartek świątecznych 
dorzucam kartkę imieninową w tej samej kolorystyce.








 I kolejne tipi.




To tipi (poniżej) robiłam z myślą o zabawie u Ewy

Jest szron, śnieg, śnieżynki, zima. 

I w skrócie,
w obrazach,pokazuję jak powstawała ta praca.














Może jeszcze zrobię jakieś kartki w tej formie, nie wiem,
ale jak na razie muszę dokończyć kilka prościutkich
 kartek
w formacie 10 x 15 cm,
mieszczące się płasko w małej tradycyjnej kopercie.
 Również na cele charytatywne.

Oczywiście wszystkie tipi wędrują do zabawy u Uli

Listopad 2019

Urszulko, Aniu, Ewo
dziękuję za zorganizowane zabawy,
zachętę i inspiracje.

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających. 

Zofiko

PS. Otrzymałam już pierwsze życzenia i  paczuszkę mikołajkowo-świąteczną. 
Dziękuję Reni. 
Napiszę o tym więcej w świątecznym wpisie.


21 komentarzy:

  1. Ależ Cię porwało tipi :). Śliczne karteczki w tej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu jestem zachwycona twoim karteczkami. jedna w jedna są genialne. Widać, że ta forma bardzo Ci do gustu przypadła. A ta ostatnia z kursikiem to już mistrzostwo Świata. Piękna jest z tą tekturka i mediami.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu kolejne piękne kartki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolekcja pięknych kartek :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, piękne i niepowtarzalne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie. Bardzo podobają mi się te pierwsze, takie proste ozdobienie. Ta ze śniegiem z falistej tektury jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow szaleństwo cudnych karteczek:)
    ale ta ostatnia naj naj:)pozdrawiam Zosiu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne! Ogromnie mi się podoba pomysł z użyciem tektury falistej - świetny efekt.
    Uściski Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki i szczytny cel . Tyle pomysłów , brawo. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie namiociki w zimowej odsłonie są piękne! Wpadła mi też w oko kartka imieninowa, z różyczkami - cudnie wygląda :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne kartki! Co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O raju ale dałas czadu :) toz to juz kolekcja :)fantastyczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięne namociki :0 mediowy jest cudowny! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolekcja świątecznych karteczek tipi. Zosiu wszystkie są cudne i pełne świątecznej magii.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ natworzyłaś Zosiu pieknych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosieńko, widzę, że forma Ci się spodobała; Twoje tipi są przepiękne - aż zapachniało świętami.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne te Twoje kartki tipi, co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńka :) super kształty

    OdpowiedzUsuń
  19. Zosiu jestem pod ogromnym wrażaniem, tipi prezentują się cudownie, bardzo podoba mi się ta mediowa. Fajnie, że pokazałaś jak się je robi. Ja jeszcze nie robiłam, ale chyba skorzystam z kursu :)

    OdpowiedzUsuń