"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 21 maja 2019

291. Podziękowania i majowe zabawy.

Witam serdecznie. 

Jakże miło mi było 
odebrać od listonosza tyle pięknych kartek z życzeniami imieninowymi 
i ze słodkimi i robótkowymi  załącznikami.
Dziękuję Wam bardzo. 

Bardzo dziękuję:
Ani 
za kartkę z życzeniami i zestaw papierów z "Papierowego Potwora"
Chętnie je wykorzystam, są delikatne i piękne. 
Nie pracowałam jeszcze z nimi.


Agnieszce 
za uroczą kartkę i koperty wypchane przydasiami.



Basi
za piękny czekoladownik ze słodka wkładką i zestaw papierów
"Birdhday Party" z Craft&You.
Kolekcja jest bardzo ładna i też mi nieznana.


Ewie 
za piękną kartkę z haftowana różyczka 
album własnoręcznie zrobiony.



Małgosi 
za bogatą paczuszkę ze słodkościami i przydasiami 
oraz 
niepowtarzalnym albumem. 
Małgosiu, jesteś mistrzynią w ich robieniu.




Reni
która obdarowała mnie jak zwykle ogromem różnorakich 
upominków. Zobaczcie sami.






Dziękuję 
za wszystkie życzenia telefoniczne,
 e-mailowe i przesyłane za pośrednictwem  komentarzy.


Prócz tych podziękowań 
chciałam dzisiaj pokazać Wam jeszcze kartki,
 które zrobiłam do majowych wyzwań.

Do zabawy u Ani
zrobiłam kartkę sztalugową. 
(Przygotowałam od razu kilka baz, które kolejno będę wykorzystywała).
Z palety kolorów wybrałam 
biały, fioletowy różowy i zielony.
Papier miał nadrukowany motyw koronki,
więc chyba spełniłam wszystkie warunki.
Ta kartka wraz z igielnikiem biscornu,
który pokazywałam wcześniej
 już ma nową właścicielkę. 







Kartki - maj

I majowe zadanie u Uli

IV edycja

Maj 2019

Jest kartka sztalugowa.
Obfotografowana z wszystkich stron.




Aniu, Urszulo, dziękuję za organizację zabaw
 i świetne inspiracje.
(Kartki sztalugowe już wcześniej robiłam
 i bardzo je lubię, 
choć ostatnio trochę o nich zapomniałam. 
Dziękuję więc Ula za przypomnienie mi o nich).

Dziękuję za wszystkie odwiedziny
 i miłe słowa w komentarzach o moich papierowych piwoniach.
Dziękuję nowym obserwatorkom mojego bloga, 
które przyłączyły się do grona czytelników.

Pozdrawiam serdecznie.
Pojawię się tutaj znów ale dopiero pod sam koniec miesiąca.

Zofiko

PS. Imieninowy prezent od rodziny to zamówienie na nowy zestaw wykrojników 
(lecą z Ali) oraz hafciarskie przydasie (przybędą z Haftixu).

Uzupełnienie wpisu 31. 05. 2019 r.

Po publikacji tego wpisu 
powstały jeszcze inne kartki świąteczne , sztalugowe. 
Można obejrzeć je tu.



29 komentarzy:

  1. pięknie zostałąś Zosiu obdarowana :)
    ty też dajesz wyrazy serca i sympatii i to dobro powraca:)do usłyszenia wkrótce:)
    piękności te kartki sztalugowe też mi bardzo odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne upominki 😀. Aby wszystkie życzenia się spełniły A ja życzę duuuuuzo zdrówka, bo ono najważniejsze🌷🌷🌷🌷🌷. Przy okazji poznałam cudne blogi 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dowody pamięci i sympatii, a twoje kartki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogaty post :) serdeczności Zosiu jeszcze raz i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gtauluję ta pięnych prezentów.Praca prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe upominki dostałaś Zosiu i piękne prace powstały u Ciebie.:) Życzę wszystkiego dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty dostałaś 🙂 cieszę się że Ci się podoba zawartość.
    Śliczna karteczka 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak wyżej,dobro zawsze wraca podwójnie,życzę wszystkiego najlepszego. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu cudowne obie sztalugowe kartki ale ta z koronka szczególnie mi wpadła w oko . Piękny jest ten papier z nadrukowaną koronką.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu piękne prezenty otrzymałaś, aż oko cieszą :)) I równie piękne są Twoje kartki na zabawy do Dziewczyn :) Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosieńko, jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Piękne sztalugi wykonałaś, ta forma ma coś w sobie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki zrobiłaś Zosiu, są bardzo efektowne.
    Przyjmij proszę i ode mnie spóźnione ale szczere życzenia imieninowe!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Twoje karteczki Zosiu!!! Gratuluję niespodzianek i jeszcze raz moc uścisków wirtualnych przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co Najlepsze z okazji niedawnych imienin życzę :) Wspaniałe prezenty!
    Piękne kartki zrobiłaś ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne dowody sympatii dostałaś,proszę przyjmij najlepsze życzenia,choć spóźnione,ale z serca płynące :)
    Kartki piękne,jak zawsze !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu, piękne karteczki i imieninowe słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zosiu mocno spóżnione ale z całego serca wszystkiego najpiękniejszego w życiu :) Wspaniałe prezenty do Ciebie przyleciały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ cudne prezenciki :)
    Z pewnością wszystkie przydasie przerodzą się w piękne prace!
    Karteczki piękne!!
    Pozdrawiam i przesyłam spóźnione życzenia wszystkiego, co DOBRE!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie karteczki bardzo mi się podobają. Gratuluję upominków :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki sztalugowe :-) Gratuluję prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zosiu piękne upominki otrzymałaś, serdeczności również i ja przesyłam oraz uściski :) Karteczki są śliczne, bardzo podoba mi się sztalugowa, jest fantastyczna :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na myśli sztalugową z okazji urodzin, chociaż świątecznej również niczego nie brakuje :)

      Usuń
  23. Przepięknie.Gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe cudowności dostałaś! A Twoje karteczki sztalugowe są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super prezenty i kartki dostałaś :)
    Sama również przygotowałaś śliczne karteczki na wyzwania majowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo późno reaguję, ale mam nadzieję, że wybaczysz. Gratuluję przepięknych kartek i prezentów, to musiała być radość! A twoje kartki są fantastyczne, zresztą jak zawsze.:) I dołączam najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  27. ZOsiu gdzieś mi umknął ten post... piękne wszsytko tu u CIebie... pięknie dziewczyny Cię obdarowały :) śliczne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń