"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 13 listopada 2019

292. Pięć razy tipi.

Witam serdecznie 
w jesienny listopadowy dzień.
Na wielu Waszych blogach widziałam kartki w kształcie namiotu tipi.
Zrobiłam i ja. 
Pięć,
ale to nie koniec.
Przycięłam bazy na następne.
A za sprawą zabawy u Uli znów umiem robić coś nowego!!!
Według mnie kartka w tym kształcie jest bardzo efektowna.
Daje duże możliwości ozdabiania.

Zapraszam więc do obejrzenia moich kartek tipi.
Każda sfotografowana z wszystkich stron.

Na bazy pocięłam kolorowy karton o gramaturze 300 mg.
Oklejałam papierami z Galerii Papieru, Studia 75 i ScrapAndMe.

















Papiery są dość dekoracyjne
 więc nie widziałam potrzeby 
jakiegoś przesadnie bogatego ozdabiania.

Aby utrzymać formę kartki 
związywałam sznureczkiem lub kokardką.

Wytyczne do tego zadania i filmik można zaleźć tu:


Listopad 2019

Kto jeszcze nie próbował tej formy?
Zachęcam do podjęcia tego wyzwania. 
Warto.

Ula, dziękuję za inspirację.

Pozdrawiam serdecznie.
Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze.
Biegnę do pracowni kleić kolejne tipi.

Zofiko



26 komentarzy:

  1. Zrobiłam i ja ale jeszcze nie publikowałam. Rzeczywiście forma jest bardzo efektowna ale trochę się rozjeżdża :) Ja zastosowałam magnesik z tyłu ale wstążeczka wygląda bardziej dekoracyjnie - kupuję ten pomysł, pozwolisz Zosiu?
    Ślicznie ozdobiłaś swoje namiociki, bardzo mi się podobają. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadanie wykonane na 5+! Piękne namiociki Zosiu :) Ta forma też przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEŚLICZNE WSZYSTKIE KARTECZKI.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jaki fajny sposób na utrzymanie kartki w miejscu! Pozwolisz, że go pożyczę? :) Twoje kartki tipi są niesamowicie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiulku, cudownie poradziłaś sobie z formą tipi. Twoje kartki są zachwycające i bardzo podoba mi się pomysł zawiązywania ich na wstążeczkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu przepiękne namiociki, wszystkie są śliczne. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomite karteczki Zosiu, a szczególnie podoba mi się ta pierwsza w zimowym klimacie. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki tipi :-)Te z szopką bardzo mnie zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach- Zosiu- podziwiam! ja już kiedyś próbowałam inie wyszło ;-D Brawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kompozycje:)
    ja też chwyciłam z tyłu wstążeczką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe karteczki przygotowałaś Zosiu!!!
    Ta forma bardzo efektownie się prezentuje. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne !! I można pobawić się formą , bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki. Ciekawy sposób z wiązaniem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne są kartki w takiej formie. Pięknie je wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki wyszły rewelacyjne! Bardzo mi się podoba Twoje rozwiązanie na utzrymanie karteczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu jesteś wielka, kartki są rewelacyjne. Świetne papiery i dodatki do nich dobrałaś. Podobają mi się wszystkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. % razy Brawo !! pięknie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie próbowałam jeszcze tej formy 😊
    Przyznaje, jest ciekawa i efektowna, więc na pewno spróbuję.
    Twoje kartki śliczniutkie!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne namiociki Zosiu powstały :) na żywo jeszcze pięniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności i wyobraź sobie ilu osobom wywołasz uśmiech na twarzy, brawo :)

    OdpowiedzUsuń