"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 18 stycznia 2017

Dla Danutki ...

po raz drugi.

Szary to piękny kolor. I komponuje się z prawie każdym innym.
W poprzednim poście  kolor szary połączyłam z żółtym.
I wyszła mi  spokojna, słoneczna kartka.

Tu szary połączyłam z czerwonym.


 Kartka jest dynamiczna, trochę niespokojna.
I przeniosłam na nią trochę moich emocji.
(Cały czas towarzyszyły mi odgłosy burzonej przez sąsiadów ściany
 w mieszkaniu tuż nad moim).



Myślę, że udało mi się  oswoić "diabelskie szarości".


http://danutka38.blogspot.com/2017/01/cykliczne-kolorki-styczen-2017.html

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Witam Bożenkę w gronie obserwatorów.

Pozdrawiam.
Zofiko

25 komentarzy:

  1. Dynamiczna, to prawda...ale fajna...Te listeczki z dziurkami - co to za wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie bardziej podobała się ta z żółtym, bo po prostu lubię takie połączenie :) ale ta też jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Szary fajnie łączy się z innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jak tamta żółta te kropeczki aż się śmieją do obdarowanego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu szalejesz .. ale kartka jest świetna taka bardzo energetyczna. Burzenia ściany u sąsiadów nie zazdroszczę :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. szarpane czy darte warstwy wyglądają świetnie
    i ten urokliwy kontrast :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna karteczka, bardzo delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu karteczka wyszłą cudnie,bardzo mi się podoba ta darta tekturka czerwona,chyba też muszę popróbować ,tylko jak ?
    Ach tam ,coś się wymyśli :)
    Kochana dziękuję ,że wykonałaś drugą pracę na zabawę ,jest mi bardzo miło i cieszę sie ,że kolorki podpasowały skoro tyle tego powstało.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, super energetyczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności! Pięknie to wszystko skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita! Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutka :) To połączenie kolorów też wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Energetyczna , bardzo kreatywna karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super połączenie kolorów :) I śliczna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka Natalio super wygląda!.Jest niby spokojna, ale czerwień dodaje jej radości życia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Następne cudo,piękne kartki robisz,zachwycają pomysłami i wykonaniem

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna! chociaz zamiast dziekuje dała bym... kocham Cię, w końcu idzie luty;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Do tego czerwoniastego serca szarości idealne! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejna piękna karteczka! gdybym miała się zdecydować na jedną to nie wiem którą bym wybrała bo obie są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń