"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 29 listopada 2019

294. Zawieszki dla Ewki.

Witam serdecznie
 i bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod adresem mich "tipi".
Zrobiłam jeszcze 3 i... koniec.
Chociaż forma bardzo mi się podoba 
pora zrobić kilka kartek w innej formie
i na inne okazje.
Pokażę niedługo. 

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia moich ostatnich 
haftowanych zawieszek dla Ewy.
w listopadzie miały być haftowane słoiki
a w grudniu zawieszka dowolna ale z imieniem.

Listopadowa.


Grudniowe dwie.


Wszystkie razem.



Jakość zdjęć fatalna ale robiłam je 
w pochmurny dzień
i tuż przed spotkaniem z Ulą,
bo koniecznie chciałam je już przekazać.
Posyłam więc je do listopadowej żabki 
ale ponownie wstawię również w grudniu. 

Zawieszki dla Ewki

To było bardzo przyjemne zadanie do wykonania.
I cieszę się, że wytrwałam do końca.
Myślę, że choinkę Ewy 
wraz z zawieszkami innych haftujących osób 
pięknie udekorują.
I nabrałam ochoty, 
w przyszłym roku podobnie ustroić moją choinkę. 
Czasu do przyszłego BN sporo, więc chyba zdążę.

Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny i komentarze.
Wracam do pracowni,
 by dalej kartkować (póki jeszcze światło dzienne)
a wieczorem zasiądę w fotelu by szydełkować.
Robię kordonkowe gwiazdki.

Zofiko.

PS. Dziękuję Agnieszce za przesłany wzór słoika, teraz nie zdążyłam wyszyć, 
wykorzystam go przy innej okazji.

I nie dałam się się ponieść zakupom w Czarny Piątek.
A Wy?





20 komentarzy:

  1. Ja już nie wiem, co pisać- brakuje mi za każdym razem słów- jak pochwalić "cuda"? Nowa większa choinka jeszcze nie kupiona! Może black friday?;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jaki fajny zbiór zawieszek :). Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu istne cudeńka, wszystkie razem to są najpiękniejsze skarby, tak udekorowana choinka będzie cudowna.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie, wszytkie zawieszki razem robią wrażenie :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spory zbiór Zosiu, są śliczne!
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zawieszki! Ja mam już od kilku lat choinkę ubraną w takie zawieszki i wygląda bardzo fajnie, no i koniec ze zbitymi bombkami:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosieńko, piękny zbiór zawieszek powstał dzięki Twoim zdolnym łapkom.
    W Czarny Piątek wręcz unikam sklepów i tym razem też tak było:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zawieszki zrobiłaś. Ja też nie robiłam zakupów w czarny piętek bo pracowałam a potem lepiłam w glinie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie krzyżykujesz Zosieńko! Twoje zawieszki wyglądają bardzo atrakcyjnie. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolekcja, cudnych zawieszek. Oj będzie pięknie w te Święta.Pięknie haftujesz, Twoje xxx są takie równiutkie, że aż miło na nie patrzeć. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu cudowne zawieszki, wszystkie jedna w jedną. Ewy choinka będzie zjawiskowa.
    Pozdrawiam serdecznie i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zawieszki,pięknie będą wyglądały zawieszone.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna gromadka zawieszek powstała Zosiu!pozdrowienia zasylam😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zawieszki ZOsiu :) wszsytkie już u Ewy :) dzięuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafty są piękne, napracowałaś się Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń