"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 26 października 2020

340. Taka zielona...

 Witam serdecznie.

Piękny, jesienny i złoty dzień za oknem dzisiaj u mnie.

Lubię jesienne dni,

 z szeleszczącymi pod nogami liśćmi, 

z jesienną mgłą,

wiatrem, słonkiem i jesiennymi barwami.

Ale nie da się ukryć, 

że szybkimi krokami zbliża się grudzień i Boże Narodzenie.

Jakie będą Święta w tym roku?

Jest tyle niepewności. 

W kolejnym miesiącu zabawy u Inki

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2020/10/wyzwanie-swiateczne-1012-na-zielono.html

króluje kolor zielony.

A oto moja interpretacja




Starałam się użyć takich papierów, by zieleń była zróżnicowana.

Myślę, że pomimo tego, że są wtrącone inne kolory (biel i czerwień) 

to kartka jest w wyrazie zielona.

Zdjęcie nie uchwyciło barw, jakie są w rzeczywistości. 

Wykorzystałam papiery Paper Heaven 

a digi stempelek z napisem od Gosi Metryki. 

Dziękuję.


W mojej pracowni sporo się dzieje. 

Robię kartki i jednocześnie  haftuję, czytam książki 

oraz trochę robię na drutach. 

Ale trudno mi się zmobilizować i napisać coś. 

Stąd mało tutaj bywam. 

Ale bardzo dziękuję za każde odwiedziny

 i każdy komentarz.

Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie.

Zofiko 

16 komentarzy:

  1. Zosiu nie tylko masz awersję do pisania. Na blogach jakby się wyciszyło, coraz mniej ludzi tu zagląda. To chyba efekt tej pandemii i ograniczeń. Miejmy nadzieję że to wkrótce minie.
    Co do Twojej kartki śliczna jest w tych różnych odcieniach zieleni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, cudownie połączyłaś te wszystkie odcienie zieleni. Kartka jest zachwycająca.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bogata kompozycja, to śliczna kartka Zosiu.
    Święta - martwię się, że będą samotne. Wigilia na skype to bardzo prawdopodobny scenariusz. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, bardzo zielona i podoba mi się niezmiernie. Bardzo udanie wszystko dobrałaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna świąteczna inspiracja Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, mobilizuj się i przychodź częściej! PIękna praca- widzę, że mapka i digiski wyjątkowo Ci się spodobały :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. taka karteczka ze śnieżycą, klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka w zielonościach.Doskonale dobrałaś odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przemycone kolory tylko podkreśliły zieleń :) śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna taka zielona pachnąca już świerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zieleń więc kartka bardzo mi się podoba.Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kartka Zosiu i fajnie zinterpretowałaś temat! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu, wspaniałą karteczkę przygotowałaś!!! U mnie podobnie; coś tam sobie działam, ale wyjątkowo trudno mi coś pokazać na blogu. Nazwałam ten swój stan wagarami, ale powoli ruszam do przodu. Pozdrawiam jesiennie z wielką mgłą za oknem:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosia prześliczna karteczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń