"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 24 sierpnia 2020

332. W sierpniu...

tylko krzyżyki.

Witam serdecznie.
Sierpień powoli kończy się. 
I powoli wracam do mojego robótkowego świata.
Papiery, kartki, skrapki i przydasie 
jeszcze odpoczywają w szufladach i pudłach.
Ale za kilka dni obudzę je skutecznie.

W sierpniu tylko krzyżykowałam.
Dzisiaj zapraszam do obejrzenia mojego kolejnego aniołka 
wyszytego na świątecznej zawieszce.

Kanwa 14 ct ze złotą nitką, mulina Ariadna (3 nitki).
Zawieszkę ozdobiłam złotymi koralikami.




A tu kolekcja aniołków wyszytych do tej pory w tym roku.
Pojawią się jeszcze w innych kolorach.


Aniołka oczywiście wysyłam do Kasi na wyzwanie

Choinka 2020 u Kasi

Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy mnie tu odwiedzają.
Dziękuję za miłe komentarze.
Zofiko

PS. Remont w mieszkaniu i przetwory
 skutecznie zajmują mi całe sierpniowe dnie. 




22 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają te aniołki! Pozdrawiam Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne aniołkowe zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, ale te koralki idealnie to wypełniają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, sierpniowy aniołek równie piękny jak pozostałe.
    Udanego remontu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne odgapię tez na zawieszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu piękny aniołek i zresztą cała ich kolekcja! Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik zawieszek powstaje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze zawieszki Zosiu, śliczne są te aniołki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny jest ten aniołek na zawieszce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny Aniołek. A te wykorzystanie koralików ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne maluszki :) udanego remontowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik sie tworzy, choć i pojedynczo świetnie sie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne hafty Zosieńko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplecik! Wyszyłam tez kiedyś podobnego aniołka, ale nie miałam pomysłu na jego zagospodarowanie i trafił do szuflady;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kolekcja! Uwielbiam takie haftowane drobiazgi :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze zawieszki...bardzo mi się podoba hafciki i samo wykończenie:)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu, piękna kolekcja zawieszek powstaje! ja też jestem w totalnym niedoczasie! niespodziewany remont, przetwory i ta pogoda skutecznie utrudnia mi życie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie zawieszki to marzenie, mam nadzieję, że kiedyś doczekam sie takiej galerii 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie razem wygladaja :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo delikatne zawieszki, piękna kolekcja!😍

    OdpowiedzUsuń