"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 16 maja 2018

244. Majowe bombeczki i choinka.

Witam serdecznie.
Dzisiaj przyszła pora na to, bym pokazała swoje majowe bombki.

I te, jak i poprzednie nie są jeszcze oprawione. 
Ale chcę wszystkie wyszyte wykończyć hurtowo 
w tym samym stylu.
Mam już na nie pomysł, 
tylko zabierze mi to trochę czasu, który muszę wygospodarować
wśród licznych wiosennych zajęć. 





Miło i szybko wyszywa się takie małe formy. 
Kanwa 14 ct, mulina Ariadna.

Bombki oczywiście posyłam do Agnieszki


Pozostając w atmosferze świątecznej, 
wyszyłam jeszcze mały hafcik dla 
Kasi


Ten hafcik chcę przeznaczyć na małą, stojącą choineczkę. 
Dodam jeszcze koraliki i cekiny. 
Ale też musi troszkę poczekać na wykończenie.

Dzisiaj tak szybko i króciutko.
Następny wpis będzie dłuższy. 
Pokażę Wam przepiękny, zachwycający i niezwykły album,
 jaki dostałam od Małgosi X ( u Małgosi można go już obejrzeć)
i upominki, które przyleciały do mnie od Was.
Dziękuję.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
U nas pada upragniony, życiodajny dla roślin deszcz.

Zofiko




13 komentarzy:

  1. Śliczne są :) a choinka urocza :) podziwiam haftowanki z całego serca, bo sama nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, podziwiam Twoje urocze hafty.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu, bardzo się cieszę że wyszywanie tak Cię wciągnęło :) Śliczne hafciki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe wykonanie hafcików:) a ta choineczka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te hafciki choć małe to urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty, ale najbardziej wpadła mi w oko choineczka. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, śliczne hafciki, a choinka już zachwyca! pozdrowienia zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu bombki i choineczka cudne jak zawsze, strasznie jestem ciekawa ich oprawy.
    Albumik widziałam u Gosi jest cudowny, szczęściara jesteś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafciki małe , ale urocze :)
    Zosia najlepsze życzenia Imieninowe składam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super się prezentują Twoje bombki :).

    Choineczka już jest śliczna, a po wykończeniu będzie pewnie cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  11. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń