"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 17 grudnia 2018

260. Ostatnie tegoroczne kartki świąteczne.



Witam serdecznie
w zimowy, słoneczny u nas poranek.

I od razu zapraszam do obejrzenia moich ostatnich kartek świątecznych,
które zrobiłam z myślą o zabawach u Ani, Uli i Ewy.

Dla Ani
zrobiłam takie:

bingo styczeń 2018
choinka, zielony, nitka /sznurek


i nitka/sznurek, owal, kwiat/roślina


 

bingo kwiecień 2018: motyw religijny, cyfra, biały.


bingo listopad 2018: zielony, gałązka świerkowa, ptaszek.


Parami razem:



Pierwsza i ostatnia w zabawie:




Styl kartek: mój, nieokreślony, bo wszystko lubię. 
Dzięki zabawie odważyłam się zrobić 
coś nową techniką (iris folding, haft matematyczny).
Ale dalej nie umiem robić zdjęć zbiorczych (kolaży).
To zadanie stoi przede mną na przyszły rok.
Aniu, bardzo dziękuję, że dzięki zabawie  mobilizowałaś mnie
 do wysiłku twórczego i nadrabiania zaległości.

Teraz kartki dla Uli:

Wybrałam mapkę z lutego 2018
a kartki są takie:



Tu wykorzystałam wstążkę dekoracyjną.
Ula, Tobie dziękuję za inspiracje i mapki, 
do których bardzo przyjemnie robiłam wszystkie kartki.

Na koniec seria składaczków dla Ewy:

Tworzymy kartki przestrzenne

i powyżej 
Tworzymy kartki  przestrzenne





Ewo, bardzo dziękuję za wszystkie instrukcje i zachętę, 
dzięki temu moje kartki zyskały inną formę. 

Tym samym wywiązałam się z zabaw u Ani, Uli 
i prawie u Ewy (został mi jeden niezrobiony składaczek).
Może nadrobię do końca roku.

Na dzisiaj wystarczy. 
Przybędę tu jeszcze raz przed świętami.
 Zaglądajcie więc do mnie.
Za dotychczasowe odwiedziny i komentarze bardzo dziękuję.
Życzę,
 by pomimo wysiłku i może zmęczenia
 przygotowania świąteczne sprawiały Wam radość.
Udanych wypieków i świątecznych potraw.


Zofiko


21 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie! A składaczki nieodmiennie mnie zachwycają!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu cudowne są Twoje wszystkie kartki i cieszę się, że udało Ci się nadrobić wszystkie zaległości u dziewczyn. Ta pierwsza choinka mnie zauroczyła i bardzo chętnie przygarnę wzorek :-)
    Uwielbiam Twój styl i Twoje kartki, są perfekcyjne w dbałości o najdrobniejsze szczegóły.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) bardzo mi sie pobają te składaczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, ja uwielbiam Twój styl i Twoje kartki. I Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, wspaniałe kartki! Oczywiście najpiękniejsza jest ta moja, za którą pięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu piękne kartki :) dziękuję za rok wspólnego kartkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, bardzo piękne kartki! tym bardziej, że jedna z nich trafiła do mnie za którą serdecznie dziękuję. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki i bardzo gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu cudne kartki!co jedna to ładniejsza😊pozdrowienia zasylam😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karteczki :) a hafcik z choinką cudeńko :) Wesołych Świąt!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki Zosiu.:) Mam to szczęście, że jedno cudeńko jest u mnie, jeszcze raz dziękuję.:) Pozdrawiam Zosieńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki ,a już składaczki to naj ,naj :-)
    Dziękuję, że uzupełniłaś swoimi karteczkami wcześniejsze wyzwania:-) Wspaniale wychodzą Ci te przestrzenne formy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twórczo i przepięknie Zosiu :) a wszystko super dopracowane! Brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Ile pomysłów i innych wykonań - swietna robota!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kolorystyka :) świetnie wykonane.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kartki zrobiłaś i jak dużo :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Zima już powoli się zbliża więc może trzeba już zając się produkcją takich kartek:) U nas w firmie stawiamy na wygodę, ale i także na solidne wykonanie. Kartki z logo firmy od https://zaproszenia-przemysl.pl/211-kartki-swiateczne świetnie sprawdzają sie na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń