"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 4 marca 2020

308. Upominek od Violi i lutowo-marcowe krzyżyki.

Witam serdecznie
 wszystkich tu zaglądających.


Pamiętacie zabawę u Violi?

Pudełko dobroci

I w ramach tej zabawy wczoraj otrzymałam niewielką paczuszkę
a w niej:

niezwykłej urody wisiorek z haftowanymi niebieskimi kwiatuszkami,


i całe mnóstwo przydasi:
mulinki, pręciki do kwiatów, bazy i koperty, perełki w płynie.
A do tego coś słodkiego,
pachnące mydełka,
wspaniałą kartkę i zakładkę. 



Violu, bardzo dziękuję Ci za to pudełeczko dobroci. 
Wszystko wykorzystam 
a wisiorek będę z przyjemnością nosić 
do letnich strojów.


Nastał marzec 
a z lutego została mi jeszcze jedna zabawa do zaliczenia. 
Zakładka do książki.
Wyhaftowałam ją wcześniej ale pochłonięta książkami 
zapomniałam o wykończeniu.
Zrobiłam to parę minut temu.

Zgodnie z wytycznymi Ewy,

Wyzwanie#2

 w miesiącu lutym zakładka powinna pasować
do książki z humorem.
Czytam sporo różnych książek raczej poważnych 
(biografia, reportaż, powieść historyczna).
Ale ostatnio pochłonęły mnie książki Marii Ulatowskiej.
A wśród nich znalazła się ta:
"Przypadki pani Eustaszyny",
którą przeczytałam i sporo się przy niej uśmiechałam.

 


A zakładka? Taka zwykła z uśmieszkami.
Pasuje do wielu książek z humorem.
(Szyłam pierwszy raz na taśmie ozdobnej, 16 ct. 
Taśma była wiotka, moje oczy podwójne.
Zakładka z niedoskonałościami. Nie jestem z niej zadowolona).

Poniżej książki Marii Ulatowskiej
 przeczytane przeze mnie od początku tego roku kalendarzowego. 
Czekają na odniesienie do biblioteki. 

Dużo wcześniej przeczytałam książkę 
podarowaną mi na okrągłe urodziny.


Pogodny i z humorem napisany poradnik 
jak się nie dać starości z mnóstwem
humorystycznych rozdziałów. 

Ewciu, przyjmiesz moją zakładkę do zabawy?

Na koniec kolejna zawieszka - poduszeczka do zabawy u Kasi

Choinka 2020



W stylu podobna do poprzedniej,
 szyta na kanwie 14 ct ze złotą nitką 
muliną Ariadna w kolorze beżowym.
Ozdobiona perełkami.


W tym miesiącu nie będę już nic haftowała.
Za to robię sporo kartek.
Pokażę je w kolejnych wpisach.


Bardzo dziękuję za odwiedziny,
 komentarze, 
miłe słowa.

Pozdrawiam.
Zofiko






22 komentarze:

  1. Przepiekne prace, gratuluje tylu książek :) zyczę udanej lektury w marcu :) 90 letni mąż- dobre !!! gratuluje podarku od Violi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu super prace, zakładka rewelacja taka uśmiechnięta :) Podarki fantastyczne, przeczytany stosik robi wrażenie :) Ja w tym roku nie mogę dokończyć jednej książki, co mi się jeszcze nie zdarzyło. Muszę z całą stanowczością wrócić do czytania, bo to jak nic innego odpręża i daję spokój psychiczny, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu ale się dużo u Ciebie dziś dzieje. Pudełeczka dobroci troszkę zazdroszczę ale i gratuluję wygranej.
    Zakładka urocza, haftuje większość na taśmie i sobie bardzo chwalę. Uśmieszki urocze, a książkę wpisuję na listę. Zawieszka świetna, piękny hafcik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny upominek Viola przygotowała, a Ty Zosiu wyszłaś świetną zakładkę i zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosieńko, serdecznie gratuluję Ci wspaniałej wygranej. Bardzo podoba mi się ta wesoła zakładka i urocza poduszeczka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na zakładkę z uśmiechami - jest urocza.
    Gratuluję Ci Zosiu ślicznego prezentu!
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) a zakładka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace, zakładka jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję upominku od Violi!!! A haftowanie Twoje Zosieńko podziwiam, małe prace mają mnóstwo uroku!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, piękne prace, a zakładka bardzo radosna😀 gratuluję fajnej niespodzianki od Violi 🌹

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, cudowne pdełko niespodzianka, poduszeczka rewelacyjna. Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładka wyszła bardzo fajnie i wesoło. :) I super paczucha z niespodziankami!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same niespodzianki. Piękne rzeczy dostałaś. Super hafty wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne hafty przygotowałaś, zakładka jest rewelacyjna:) i wisior od Violi zachwyca też;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję prezentów,hafty przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pracowicie spędziłaś czas i piękne upominki otrzymałaś.Dowcip z książki super a zakładka pasuje do niego jak ulał.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. According to Stanford Medical, It's in fact the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh 19 KG lighter than we do.

    (And actually, it is not about genetics or some secret diet and really, EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

    BTW, I said "HOW", not "WHAT"...

    Tap on this link to uncover if this quick test can help you decipher your true weight loss potential

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace Zosiu!!
    Zawartość paczki super, zwłaszcza wisiorek - Cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna sliczna zawieszka Zosiu...bardzo elegancka:)
    Serdecznie gratulują pięknego upominku od Violu :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne hafciki wykonałaś i zagospodarowałaś :) Gratulacje, bo super upominki dostałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna wesoła zakładka. A podusia bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń