"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 28 czerwca 2019

297. Skarpetka.

Witam serdecznie.
Dzisiaj nieco chłodniej,
moja aktywność wzrosła 
więc z samego rana  wykończyłam skarpetkę 
w ramach zabawy u Uli.
Oto ona.


Wzór wyszukany i internecie 
odrobinę zmodyfikowałam.
Szyłam na kanwie 14 ct 3 nitkami muliny Ariadna.

Zawieszka wędruje do Uli


oraz 

Kasi


Teraz mam fazę na albumy. 
Pocięłam karton, przygotowałam bazy 
i ozdabiam 
inspirując się pięknymi albumami Małgosi, Ewy J. oraz Ewy G.,
które posiadam i zachwycam się nimi.
Pozdrawiając serdecznie 
zmykam do albumowego kącika.

Zofiko

A czy wiecie, że już idzie ku jesieni i zimie?
Dzisiejszy dzień jest o 2 minuty krótszy.


33 komentarze:

  1. Aż się chłodniej zrobiło. Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetka bardzo ładna .Czekam na Twoje albumy,bardzo lubię oglądać takie papierowe formy.Lubię jesień ,więc wcale się tym nie martwię ,aby nie było upałów.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu śliczności, zresztą wszystkie wyszywanki są takie fajniutkie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny świąteczny wzór ! pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosieńko, piękna skarpetka. A ja już nie mogę się doczekać, żeby podziwiać Twoje albumy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zawieszka, ochłodę przyniosła :_)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpeta jak marzenie :)
    Z niecierpliwością czekam na Twój album :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie strasz kochana ta zimą 😉. Skarpetki cudna ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna skarpetka, cudeńko! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna sympatyczna skarpetunia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje hafciki są coraz piękniejsze... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta skarpeta Zosiu!
    Sama już nie wiem czy się martwić tą zbliżającą się jesienią :))) Życie w tropikach jest bardzo uciążliwe.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna skarpeta, moja w trakcie realizacji :) Pozdrpowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny hafcik. Oj nie strasz tą jesienią :-(. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosiu ta skarpetka jest rewelacyjna !! Piękny wzorek znalazłaś.
    A ta jesienią to jeszcze całe wakacje przed nami więc cieszmy się latem , choc upały mogłyby nieco odpuścić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, Zosieńko, cudnie się prezentuje ta świąteczna skarpetka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pekná čižmička, milá ozdoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna skarpeta Zosiu :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna skarpetka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Twoja skarpetka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesłodka ta skarpeteczka...w tej bieli jest bardzo świąteczna:)
    Uściski Zosiu :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna skarpeteczka :D cudny haft wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna skarpeta na zimowe prezenty ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna,pięknie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała haftowana skarpetka!!! Oglądając takie piękne hafty aż mi się coraz bardziej chce chwycić za igłę. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Lekko mnie załamałaś tym ostatnim zdaniem🙂 ale to niestety fakt, dnia nam ubywa i ani się obejrzymy jak te piękne ozdoby bożonarodzeniowe będą witać z nami kolejny rok, ech ten czas gdzie on tak pędzi? Pozdrawiam z letniego ciągle ogródka🌞

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyhaftowana skarpeta, na święta jak znalazł, super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajniutki hafcik:)
    Żyje dniem wiec coz jesień przyjdzie tak czy siak a ja beda sie i nia cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń