"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 21 stycznia 2020

300. Biały, przebiśnieg i baranek.

Witam Was bardzo serdecznie.
Dziękuję bardzo za wszystkie odwiedziny
 i komentarze pod poprzednim wpisem
dotyczącym moich haftowanych robótek.
Jest mi niezmiernie miło, że tyle osób odwiedziło mnie.


Czy brakuje Wam zimy?
Bo mnie tak. Bardzo.
Brakuje mi zimy takiej śnieżnej, lekko mroźnej
z tańczącymi na wietrze śnieżynkami.
Z drzewami otulonymi śniegową pierzynką.
Z radosnymi, rumianymi dziećmi lepiącymi bałwany
i zjeżdżającymi na sankach z pobliskiej górki.

Co mam w zamian?
U mnie dzisiaj od rana słonko,
 na termometrze + 1 ale w ciągu dnia będzie cieplej,
śniegu ani śladu.
Pochowałam świąteczne dekoracje.
Zostały tylko te zimowe.
A w drodze do sklepu
 zauważyłam na trawniku kwitnące stokrotki.
Nie wierzycie?

Ostatnie dni spędziłam pracowicie przy kartkach na różne wyzwania.
Dzisiaj przedstawiam Wam te dla Anny
https://iwanna59.blogspot.com/2019/12/kartki-przez-cay-rok-2020.html

Kartki - styczeń

Jest trochę zimy na nich.

Miałam problem z przebiśniegami.
Ale znalazłam papier z Galerii Papieru
"Usłane różami" i na nim pośród innych kwiatów wiosennych
 były przebiśniegi.
Tu więc są przebiśniegi i dużo białego koloru.





Tu jest kolor biały, przebiśniegi i baranek.



Tu kolor biały i baranek.



A tu przewaga koloru białego.



  I kolaż dla Ani.


W tym roku zapisałam się również na zabawę u Ani
https://kreatywnajacewiczowka.blogspot.com/2019/12/499-kosci-zostay-rzucone-kreatywne.html



Wyrzucone kości wskazały na sznurek.
 Stąd też ta kartka, ze sznurkiem wędruje na to wyzwanie.



Zabawę u Ann uważam za zrealizowaną.

Na koniec pokazuję to, czego jeszcze nie pokazywałam.
Taka przestrzenna "swing".



Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Następnym razem pokażę potrójne sztalugi.
Zapraszam więc znów do mnie.

Zofiko




22 komentarze:

  1. Świetne pomysły, pięknie zrealizowane.Baranek cudaśny. Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Zosiu, a najbardziej podoba mi się okolicznościowa w bieli, z kolei składaczek - cudo. U mnie dziś rano był lekki przymrozek, gdy piszę te słowa jest +2. Taka pogoda jest najlepsza dla mnie, bo nie lubię śniegu, choć mam świadomość że czeka nas susza. Pozdrawiam serdecznie Zosieńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki. Super pomysły i świetne wykonanie. Tak - brakuje mi zimy. Własnie ostatnio wspominałam, jak jako dziecko biegałam z sankami w lesie po górkach. Nasze dzieci chyba nie będą tego miały - a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu cudowne te kartki, a ten papier w przebiśniegi jest genialny.
    Niestety mnie tez brakuje zimy , nic nie wymroziło i wokoło same choróbska.
    Dziękuje bardzo za udział w zabawie, jest mi bardzo miło, że jesteś w nowym roku .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne karteczki :) ostatnia składaczkowa podoba mi się najbardziej :) U nas dzisiaj pieknie słonko świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh...Piękne kartki zrobiłaś, gdzie ja tam do Ciebie ..w życiu Ci nie dorownam.

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas stokrotki są cały czas, a ostatnio pojawia się ich coraz więcej, a na termometrze dochodzi nawet do +10. Piękną mamy wiosnę tej zimy :)
    Jakie śliczne są Te Twoje karteczki Zosiu i fajna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same urocze śliczności u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. biel zachwyca choć na karteczkach :)
    ja tam nie tęsknię bo ze wsi dojeżdżamy wszędzie ...ależ te karteczki piękne no ja tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie Zosiu zawsze kreatywnie i bogato - śliczne są te karteczki. Zachwyciła mnie pierwsza:)
    Ja za zimą nie tęsknię bo lubię ciepełko ale myślę, że już powinna nadejść bo i wiosna się opóźni.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu moc ślicznych kartek zrobiłaś.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosiu, jak zawsze przygotowałaś przepiękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe karteczki, każda inna, każda piękna i wyjątkowa!!! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosieńko, podziwiam Twoje karteczki. Bardzo podoba mi się ta ze sznurkiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękne karteczki Zosieńko, każda inna i każda urocza.Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jestem pod wrażeniem! Wszystkie karteczki są przepiękne!
    Mnie też brakuje zimy, tym bardziej że brak śniegu i mrozu nie wróży nic dobrego:(
    Pozdrawiam Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te Twoje kartki. Kolorystyka bardzo mi się podoba właśnie taka pastelowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie skomponowane wszystkie kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo jaaaaa ale śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wylosowany motyw sznurka świetnie wykorzystany!

    OdpowiedzUsuń