"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 10 maja 2018

243. Wymianka ATC

Witam serdecznie 
wszystkich zaglądających 
a szczególnie 3 nowe obserwatorki mojego bloga
Sofię Elizę, Papierowe Kredki i Ankę.
Cieszę się, że zajrzałyście tu i zostały na dłużej.

Wiosna, maj, letnia pogoda i wiele ważnych spraw domowych
 nie sprzyja mojemu kartkowaniu i haftowaniu.
Zdecydowanie bardziej twórcze i spokojne
są dla mnie miesiące jesienne i zimowe.

I zaczynają mi się tworzyć zaległości...
Niestety nie wywiązałam się z wszystkich kwietniowych zabaw.

W miarę wolnego czasu jednak coś robię.

Przyłączyłam się do zabawy u Bogusi
https://kordonkowy.blogspot.com/2018/04/wymianka-atc-retro.html



W ramach wymianki dostałam karty od
Bogusi

ja zrobiłam i wysłałam taką:

oraz  Darii/Etoile
http://eetoilee.blogspot.com/

ja otrzymałam taką


a zrobiłam i wysłałam takie.


Dzięki tej zabawie dowiedziałam się sporo o ATC
i miałam okazję praktycznie zmierzyć się z zadaniem.
.
Stwierdzam, że to świetna zabawa
a na tak malutkiej powierzchni
 naprawdę wiele można zmieścić, by się coś działo.
Zachęcam do podjęcia próby zrobienia choćby jednej karty ATC
a jest okazja, bo
Bogusia zaprasza do kolejnego wyzwania
https://kordonkowy.blogspot.com/2018/05/wymianka-retro-i-nowe-wyzwanie-atc.html



Dzisiaj żegnam się już z Wami
obrazami pięknej wiosny, jaką mogłam niedawno podziwiać.
Nie przegapiłam
ani czasu kwitnienia jabłoni ani zapachu bzu,
konwalii i innych kwiatów.








Mam tyle spraw do załatwienia
 że pewnie pojawię się tu dopiero pod koniec przyszłego tygodnia.

Wierzę, że mnie tu odwiedzicie
 i zostawicie jakiś ślad swojej obecności.

Pozdrawiam.
Zofiko




8 komentarzy:

  1. Zosiu Twoje katy ATC są świetne, osobiście nie wiem jak można na tak małej powierzchni zmieścić cokolwiek :-). Wiosna u Ciebie cudowna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karty. Podziwiam dziewczyny Wasze umiejętności, z niewielkiej ilości potraficie wyczarować cuda. W ogrodzie też u Ciebie Zosiu pięknie. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo... niezapominajki masz :) moje ukochane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, prześliczne karty wymiankowe, zawsze mnie intrygowało, jak na takich malutkich formach mogą powstać takie piękne i intrygujące prace. Podziwiam wiosenne, kwiatowe kadry - radość dla oczu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wymiankowe prace :) cudnie wiosennie w Twoim otoczeniu :) bez pachnie aż tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, śliczne te male formy! a fotki cudne. Do zobaczenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne wszystkie karteczki, zwłaszcza te różane :)

    OdpowiedzUsuń