"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 21 maja 2018

246. Majowe kartki ... dla Ani i Uli

Witam serdecznie
w kolejny, piękny, majowy dzień.

Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny
i miłe komentarze pod poprzednim wpisem.
Dziękuję za wszystkie życzenia przesłane drogą elektroniczną.

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia kartek,
które zrobiłam dla Ani
https://iwanna59.blogspot.com/2018/05/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-maj.html

 i Uli.
http://kulskowo.blogspot.com/2018/04/675-kartki-bn-2018-kwiecienwytyczna.html

U Ani w maju
tematy zaproponowała Sylwia



1. Boże Narodzenie - renifer i śnieżynki
  2. Wielkanoc - zając i kwiatki
3. Kartka okolicznościowa to aż trzy propozycje :
3a. Dzień Matki - serca i dżety
3b. I Komunia Św. - kielich lub krzyż
3c. Inna okoliczność  - kolor fioletowy  i kwiaty

I moje kartki:
1.
Długo przekładałam z miejsca na miejsce ten papier. 
Nie miałam pomysłu na wykorzystanie go aż do dzisiaj. 
Powstała z niego bardzo prosta kartka świąteczna.




2. 
Kartka zrobiona z okazji Dnia Matki.
Mojej Mamy nie ma ze mną już 8 lat.
Ale jest osoba, która otrzyma ją .
Moja teściowa.
Jest serce i naklejane perełki. 



3.
Jest tu i fiolet i są kwiaty.
Ta kartka okolicznościowa na razie nie ma adresata.  
Poczeka w pudełeczku na swój czas.



I wszystkie razem.
(Dalej nie nauczyłam się robić kolaży).


Na to wyzwanie powstała jeszcze jedna kartka,
na okoliczność I Komunii Świętej,  
z kielichem.
Została zrobiona i podarowana zanim powstały pozostałe.
Nie mogę więc dołączyć do fotografii zbiorczej.




W tym roku z Ulą mapkujemy.
Na początek pokazuję kartkę zaległą z kwietnia
 do tej  mapki.

Kartka bardzo prosta. Umieściłam wykrojnik,
który sobie niedawno kupiłam 
(miałam nic nie kupować w tym roku
ale cóż, przyjemność z kupowania silniejsza niż postanowienie).



I kartki do majowej mapki:
Tu powstały dwie kartki. 
Recyklingowe, bo wykorzystałam grafikę ze starej kartki świątecznej.




Ani, Sylwii i Uli bardzo dziękuję za motywację
do twórczej działalności poprzez te zabawy.
Wiosną trudno się zmobilizować.

Mam.... mam.... jeszcze zaległości
u Inki i Magos.
I Ewinka zachęca do zrobienia kolejnej kartki przestrzennej.
Może zdążę w tym miesiącu a jeśli nie.....to trudno.

Znów się pakuję i wyjeżdżam,  na troszkę mnie tu nie będzie.
Ale zabieram kanwę, mulinę i wzorki.
I następny wpis pewnie będzie o tym,
 co wyhaftuję.


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.
Życzę pięknych, słonecznych dni i weny twórczej.

Zofiko




20 komentarzy:

  1. kartki rewelka:)
    wspaniałych wrażeń w podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe mnóstwo wspaniałych prac :) najbardziej podoba mi się ta dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki.Zosiu życzę spokojnego wyjazdu i dobrej pogody.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki.
    Muszę się przyznać,że często sa dla mnie inspiracją.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki są cudne! Co jedna to piękniejsza :) Udanej wyprawy po Toskanii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki!
    a ta pierwsza mimo że prosta podoba mi sie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki zrobiłaś :)
    Udanej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prześliczne! Wykrojnik jest rewelacyjny, nie dziwię się, że go kupiłaś. A kolaż, jakbyś chciała, mogę ci zrobić, tylko przyślij zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudowne karteczki :)
    Każda jest wyjątkowa :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosieńko, w Twoich kartkach jest coś niezwykłego. Za każdym razem oglądam, podziwiam i nie mogę wyjść z zachwytu. Masz absolutnie perfekcyjne wyczucie kompozycji.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super się wywiązałaś z wytycznych,piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosieńko, piękne kartki!i jedyne w swoim rodzaju! udanego wyjazdu i do zobaczenia:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki! Pomysłowe i pięknie wykonane :DDD. Dziękuję za wizytę na moim blogu i przemiły komentarz :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki wspaniałe! Rewelacyjny wykrojnik, nie spotkałam się jeszcze z takim. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosiu cieszę się niezmiernie że udało Ci się przygotować majowe kartki i to w ilości hurtowej. Nie wiem gdzie oczy podziać , bo wszystkie Twoje kartki są przepiękne. Ten papier w renifery jest świetny, kartka komunijna bardzo elegancka . Serduszko z perełkami bardzo pomysłowe a ten fioletowy bukiecik uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne kartki !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki, każda z nich w jakiś sposób wyjątkowa :) podziwiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń