"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 19 stycznia 2018

223. 2 w1 czyli...dla Inki i Ani - styczeń 2018

Witam serdecznie.

Mój pierwszy, zaplanowany
 "tydzień artystyczny kończy się".
Pokazuję więc kartki zrobione do zabawy u Ani i Inki.

Najpierw kartka a właściwie dwie dla Inki.

Kiedy zaczęłam je robić zaczął padać śnieg. 
I w takim zimowym nastroju powstały.

Logo i patron zabawy:

Zliftowałam kartkę Inki, 
bo podoba mi się jej układ i kompozycja.
I takie lubię.

Kartka Inki
kartka do liftu inka

Moje kartki.






Wykorzystałam papier "Królowa Śniegu 04" z Galerii Papieru.
Papier ma delikatny nadruk listków ostrokrzewu
oraz
 papier ze Studia 75 "Zimowy poranek" w kolorze lekko zielonym.

A co dla Ani?

U Ani w styczniu bingo.
http://iwanna59.blogspot.com/2018/01/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-styczen.html



Z myślą o tej zabawie zrobiłam 3 kartki.

1. Boże Narodzenie (powiązałam z zabawą u Inki)
wybrałam linię: choinka, zielony, nitka lub sznurek.



2. Okolicznościowa na imieniny
wybrałam linię: napis, fioletowy, kwiat/roślina.
Tu w roli głównej papier ze Studia 75.
Wzorowałam się trochę na mapce od Uli.
Dodatków niewiele, bo sam papier jest tak piękny,
że nie chciałam zakrywać nadruku.



3. Wielkanocna
wybrałam; zielony, pisanka, kwiat/roślina, nitka sznurek.



I wszystkie razem dla Anny.


Reniu, czy dzisiaj mogę sobie przyznać 3 punkty
w zabawie z Małą Mi?
https://reanja1.blogspot.com/2018/01/hand-made-swietuje-z-maa-mi_5.html



za zorganizowanie "artystycznego tygodnia" 1 pkt
za kartki dla Ani - 1 pkt
za kartki dla Inki - 1pkt

Bardzo dziękuję za miłe przyjęcie
moich haftowanych bombek w zabawie u Raeszki 
oraz kartki dla Uli.
Miło czytać tak dużo przychylnych, ciepłych komentarzy.
Dziękuję za liczne odwiedziny.

Zapraszam ponownie.
Pokażę kartki przestrzenne zrobione dla Ewy.

Zofiko




22 komentarze:

  1. Zosiu jak najbardziej, ale tylko w tym miesiącu bo gdzieś mi zniknął punkt że karteczki nie są brane pod uwagę, za to będziesz mogła dodać sobie punt za wywiązania sie z zabaw blogowych 1 pkt,
    a kartki śliczne przygotowałaś, bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak nie, kartki to jedyne prace nie brane pod uwagę:) ale jak napisałam wywiązanie się z zabaw blogowych 1 pkt może być

      Usuń
  2. Wszystkie są rewelacyjne... papiery genialne, dodatków w sam raz. Podziwiam, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki ! Piękne lifty ,zachwycił mnie sznureczek w formie wianuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, wszystkie kartki są piękne. To, co mnie zawsze w Twoich karteczkach zachwyca, to umiejętność wspaniałej kompozycji - każdy element ma swoje idealne miejsce i świetnie współgra z pozostałymi.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo,świetne karteczki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu! Twoje kartki mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu i znowu mnie zaczarowałas tymi kartkami . Sa cudowne wszystkie. Oglądam je już 3 raz i nadal mam niedosyt. Cudowne papiery , piękne kompozycje i ta perfekcja w wykonaniu. Jednym słowem mistrzostwo.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, wspaniałe kartki! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny lit, świetne kolorki :) Wszystkie prace śliczne, ale ta świąteczna podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne! dodałaś po bokach więcej "chabozi" i to jest na plus dla tej kartki! Zofiko, napisałam już na Rogatym, należysz do drużyny Złotej, jakżeby inaczej! :)) Muszę pomyśleć o systemie ewidencji w tym roku !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne karteczki!!!
    Chyba muszę się wziąć za wielkanocne karteczki!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki,masz super papierki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne interpretacje wytycznych zabaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosiu przepiękne kartki stworzylas! I te do Inki i te do Ani mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosiu ależ cudne te Twoje karteczki,każda zachwyca.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki, te z choinką genialne!

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczne karteczki, ts zliftowana wyszła ci cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale prace! Swietne! ;-)

    OdpowiedzUsuń