"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 8 lutego 2021

360. Dla Inki...luty

 Witam serdecznie.

Zimowych papierów a szczególnie tych, nie schowam, będę je często cięła, a to za sprawą zabawy u Inki i Rogatego. Jak wiele z Was wie, to całoroczne robienie kartek z okazji Bożego Narodzenia. 

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2021/02/12-tagow-w-2021-roku-kartka-z-kieszonka.html



W lutym, do zabawy przygotowałam kartkę z bardzo intensywnych kolorystycznie papierów Altair Art "Festive Bells". Wewnątrz jest kilka kieszonek, w których umieściłam oczywiście zgodnie z wymogami zabawy tagi.

Tu front kartki a poniżej kilka szczegółów jej wnętrza.





Kartkę posyłam również na wyzwanie


Lubię tę formę kartki. 
I właśnie kartkami w tej formie debiutowałam 6 lat temu 
zakładając mojego bloga. Jak ten czas leci....

Raz w miesiącu będą pojawiały się kartki dla Inki i Rogatego, jako przerywnik.
 A ponieważ rozpoczęłam wielkanocne kartkowanie zapraszam ponownie. 
Pokażę kilka wielkanocnych.

Na piątek planuję podsumowanie 1 wyzwania 
ścinkowego. Jeśli ktoś ma takie prace proszę podesłać link. 

Pozdrawiam serdecznie.
Zofiko
 






23 komentarze:

  1. Kartka piękna, idealnie wykonana i ślicznie wygląda. Dobrze, że przypomniałaś o pracy ze ścinek, coś tam zrobiłam, odłożyłam i zapomniałam. Dodam post i pokażę moje wypociny ;) Uściski Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, taka świąteczna kartka, pewnie przez kolorki no i gwiazdy betlejemskie na niej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie! Piękne papierki, pięknie skomponowane.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna piękna i bardzo świąteczna kartka! fajna forma kartki. Pozdrawiam i raz jeszcze Moc Serdeczności dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaspokoiłaś mój głód kartkowy i tagowy! :) Znaczy, że wyzwanie nie takie straszne! uuuf!
    6 lat to kawał czasu, dobrze, że masz blog, na którym widać cały przebieg twórczości i życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow super! świetne połączenie kartki i tagusiów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie jaka super karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna.
    Dużo wiadomości i życzeń można w niej przesłać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu ta kolekcja papierów jest urocza a kartkę którą zrobiłaś rewelacyjna!! Uwielbiam świąteczny motyw latarenki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, bardzo klimatyczna kartka Zosiu, ta forma jest niezwykle efektowna. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosieńko, jaka cudna ta kartka! Wszystkie tagi idealnie porozmieszczane. Jestem pod wrażeniem.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin, kochana. I... reszta w mailu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca! Ile kieszonek! ile tagów! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysl na kartke, fantastyczne wykorzystanie tagusiow, fantastyczne wykonanie ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podejście do rogasiowych wytycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa forma i piękna kolekcja 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te papiery i tą formę kartki a twoja prezentuje się fantastycznie. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszła. I super pomysł z tymi kieszonkami po bokach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolorystyka Twojej kartki, taka soczysta, świąteczna czerwień i zieleń ..... kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny pomysł na kartkę z tagami :) dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka :) I ile tagusiów :)

    OdpowiedzUsuń