"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 13 lutego 2021

361. Ach te ścinki...ścineczki w lutym.

 Witam serdecznie wszystkich tu zaglądających 

i tych, którzy wraz ze mną porządkują i wykorzystują ścinki.

O swoich porządkach w ścinkach poinformowała mnie Ania.

http://iwanna59.blogspot.com/2021/01/kartki-w-styczniu.html i zaprezentowała taką kartkę


Ewa
która w komentarzu powiedziała, że ze ścinków zrobiła ATC


Potem swoją pracę zgłosiła Czarna Dama


 i Renia


Renia ze ścinków zrobiła 31 zakładek. Zajrzyjcie na Jej bloga zobaczycie wszystkie. Ja umieściłam tu tylko jedno zdjęcie.

Dołączyła też Mięta ze swoją zakładką do książki



i Bogusia


Na swój blog zaprosiła mnie Etoile
http://eetoilee.blogspot.com/2020/12/blue-atc.html?m=1


oraz Basia 
z pięknym czekoladownikiem
w eleganckim kolorze z małym niebieskim akcentem. 




Dziękuję bardzo za doping i wspólną zabawę.
Jeśli ktoś jeszcze zrobił ścinkową pracę proszę o informację w komentarzu.

A na luty przygotowałam kolejne zadanie dla Was. 
Pokażcie jak uporządkowałyście ścinki czerwone i różowe 
oraz takie,
 które mają coś czerwonego 
i co z nich powstało.
Może być dodatek białego.
 Dodatkowym elementem w kartce to wiadomo... serce.
Postarajcie się wykorzystać ścinki mniejsze 
niż 1/4 arkusza papieru scrapowego
 i całkiem malutkie.


Ja wyszukałam garść takich ścinków
i uparcie robiłam z nich kartki aż wszystkie wykorzystałam.


Tu są większe kawałki papieru ale mniejsze niż 1/4 arkusza scrapowego.


A z pozostałych resztek powstała kartka, na którą nakleiłam wszystko co zostało. 
Nawet najmniejszy paseczek papieru z nutkami.


Zainspirowane?

Czekam więc na Wasze ścinkowe i czerwone prace 
a przy okazji porządkujmy ścinki zielone 
w różnych odcieniach. Nawet te najmniejsze.


Pozdrawiam. 
Zofiko



19 komentarzy:

  1. Super Zosiu świetne kartki poczyniłaś z tych czerwonych ścinków. U mnie co prawda jest czerwono ale serca barka bo moja kartka powstała już jakiś czas temu. Mam jednak nadzieję że ja przyjmiesz do zabawy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem gotowa, niestety bez serca
      http://iwanna59.blogspot.com/2021/02/papierowo-w-lutym.html

      Usuń
  2. Pięknie zagospodarowane"ścinki".:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu świetną zabawę uszykowałaś!!! Galeria prac wspaniała oraz Twoje kolejne inspiracje! Czytając Twojego posta coś we mnie drgnęło; może i ja bym jakąś karteczkę wykleiła...
    Moc uścisków przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, przepięknie wykorzystałaś ścinki i ścineczki. I Dziewczyny tez wykonały wspaniałe prace.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt by nie poznał, że to ze scinków:-D Piekne prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, spóźniona jestem, ale mam niebieskie ścineczki http://artemyszzaprasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe mnóstwo fantastycznych prac w jednym miejscu :) brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wykorzystujesz swoje ścinki i robisz z nich piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kartki zrobiłaś i ścinków mniej zostało. Brawo !.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki z czerwonych resztek zrobiłaś.
    Dziewczyny też się sprawdziły robiąc kartki z niebieskich resztek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Zosiu! udao nam się choć troszeczkę zmniejszyć nasze "ścinkownie" :)
    Oczywiście zobaczę te czerwienie i zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukałam, poskładałam, pokleiłam :) https://kordonkowy.blogspot.com/2021/02/scinki-czerwone-dla-zofiko.html

      Usuń
  13. Świetne wykorzystanie ścinków, prace jak marzenie, super!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosiu,piękne ścinkowe karteczki! jak również i dziewczyny pokazały piękne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe karteczki!! Sama staram się wykorzystywać ścinki, ale tyle ich mam.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Troszkę się zagapiłam.Mam karteczkę w czerwieniach, tylko edytuję,nie było wcześniej twojego banerka.Juz naprawiłam :)
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/02/368-kartki-wedug-mapki-2.html

    OdpowiedzUsuń
  17. https://hubka38.blogspot.com/2021/02/i-jeszcze-serduszkowo.html To i ja:-D

    OdpowiedzUsuń