"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 29 kwietnia 2020

314. Przy kawie... o książkach.

Witam serdecznie wszystkich tu zaglądających.

Lubicie kawę?
Ja nie przepadam ale jej zapach uwielbiam.
Zapach porannej kawy
 krążący po moim mieszkaniu, 
zwiastujący nowy, piękny dzień,
wydostający się z mojej kuchni
 i....
poprzez szczelinki ....
od sąsiadów.
(czasem wraz z  zapachem smażonej cebuli, 
niedzielnego rosołu 
lub przypalonego mleka. Tego już nie znoszę).

Czemu piszę o kawie?
Bo za sprawą zabawy u Ani i Oli 
powstał nowy, piękny haft
z czarną filiżanką i złotym serduszkiem. 



Zgodnie z życzeniem osoby, której podaruję ten haft 
szyłam 3 nitkami czarnej muliny Ariadna na białej kanwie 14 ct.
Niektóre elementy wyszyte są złotą nitką.

SAL Abecadło z igły spadło


Bardzo podoba mi się ten projekt, 
miło spędziłam czas przy jego haftowaniu.
Powtórzę ten wzór dla siebie ale w innej kolorystyce.

Skoro kawa już wokół pachnie to teraz kilka słów o książkach.
I o jedzeniu.
Bo taki motyw ma przewijać się w zabawie u Ewy.

wyzwanie#4

I od razu wiedziałam,
 że zakładkę zrobię do tej książki. 


Wspaniale mi się czytało tę książkę,
a ponieważ kilka razy byłam we Włoszech, ponownie poczułam
tę atmosferę,
miałam wrażenie,
 że i ja tam jestem i razem z bohaterkami tej książki
siedzę, jem, piję wino,
spoglądam we włoskie rozgwieżdżone niebo...

A zakładka? Taka prosta ale chyba trochę oddaje nastój książki 
i umbryjskiego wieczoru.

A tu inne książki tej samej autorki.

Ostatnio dużo czytam.
Od początku roku przeczytałam 14 książek.
Głównie obyczajowe. 
Może to nie jest imponująca liczba,
 ale zważywszy na to, że zwykle czytałam 1-2 na miesiąc to sporo.

W kwietniu przeczytałam 4.

Polecam te książki do przeczytania.

A to przede mną na najbliższy czas.

Tematyka różna. 
Tylko fantastyki i horrorów nie czytam.

Bardzo dziękuję organizatorkom zabaw za ich organizację i i inspiracje.


I jeszcze na koniec zaległa, marcowa, zakładka dla Ewy.

wyzwanie #3

Do Muminków,
 lubianej na równi z Kubusiem Puchatkiem serii książek.



Została mi jeszcze jedna zabawa. Może jeszcze jutro tu wpadnę. 
Dzisiaj
 pozdrawiam dziękując za odwiedziny i komentarze.

Zofiko

P.S. U mnie troszkę pada !!!





18 komentarzy:

  1. Zosieńko, Kochana cudny ten hafcik, a ja również uwielbiam kawę jak i jej zapach rozchodzący się po mieszkaniu też...zakładki zakładki śliczne, szczególnie ta pierwsza ma taki niepowtarzalny klimat, Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik! To złote serduszko na filiżance jest taka wisienka na torcie.
    Zapisałam sobie parę tytułów, myślę że też mogą mi się spodobać.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu- super zakładeczki- już wrzucone! napis xxx bardzo mi się podoba- hasło mojego dnia;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik i to złote serduszko dodało mu elegancji:-) Zakładki bardzo ładne.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez troszkę pada, uwielbiam takie powietrze :) zakładki zrobiłas świetne :) a hafcik kawowy - mmmm zapachniało kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wczoraj lało przez 4 godziny, nareszcie roślinki dostały pić. Hafcik jest przepięknie pachnący kawą, zakładki śliczne. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zaproszenie na filiżankę kawy. Spory dorobek czytelniczy, zapewne skorzystam z kilku propozycji.Piękne zakładki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosieńko, śliczny ten haft. Mam tak samo jak Ty: chociaż kawy nie pijam, bardzo lubię jej zapach.
    Piękne zakładki zrobiłaś (uwielbiam Muminki).
    U mnie lało całą noc:)
    Dziękuję za wczorajszą miłą rozmowę i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak Zosiu kawą jestem zachwycona, kolorystyka genialna i znowu inna . To niesamowite ile jest wersji kolorystycznych tego samego wzoru. Wstrzymaj si e z wyszywaniem dla siebie bo 15 maja będzie kolejny wzorek i juz widziałam projekt jest genialny!!
    Zakładki świetne w sam raz psują do książek. I mam jedną z nich, którą dostałam od Ciebie chyba na urodziny " Pewnego lata w Szczepanowie" Niestety jeszcze nie przeczytałam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu piękne prace, haft jest zachwycający, pięknie wykonany :) W ramce będzie wyglądał cudownie :) Zakładki bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft:) Śliczne zakładki i całkiem ciekawe tytuły książek.Kilka zapiszę sobie na potem, gdy biblioteki będą otwarte.Ja natomiast bardzo lubię fantastykę, a na horrory miałam mega fazę w szkole średniej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same dobrocie pokazałaś, wszystko piękne. Haft kawowy śliczny, a że ja kawę uwielbiam, to tym bliższy jest mojemu sercu. Zakładki cudne i takie z pomysłem :-) Ach kiedy będzie można znowu do Włoch pojechać? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale swietnie wyszła ta kawa! Każda kolorystyka jest wyjątkowa a zakładki podziwiam, prawdziwe cuda !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ten hafcik zinterpretowałaś i wykonałaś. zaś zakładki są prześliczne. Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Przy zapisie na kolejny wzór do haftu u Ani pod nr5 chyba wkradł się jakiś błąd, sprawdż, bo przekierowuje się nie twój blog lecz na stronę Interia.pl.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super hafcik z kawką,a zakładeczki przeurocze :)
    Pogodnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń