"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 20 stycznia 2017

Inwazja kurczaków.


Chciała Hubka .....inwazję kurczaków?
Proszę bardzo.
Jest inwazja na mojej kartce.


Kartkę zrobiłam z papierów Galerii Papieru "Świeżo malowane" i "Kapuśniaczek".
Stempelki kupiłam w sklepie dla plastyków "Misiek".
Kurczaki wycinałam dziurkaczem ozdobnym.




Prócz kurczaków jest tu jeszcze inwazja motyli. 
Zarówno tych odciśniętych stempelkiem jak i wyciętych 
dziurkaczem ozdobnym i naklejonych.



...... i grosiki do słoiczka.







Czekając na to, czym zaskoczy nas znów Hubka 
"odlatuję " na trochę do Toskanii. 
"Winnicę w Toskanii" już odwiedziłam.



Bardzo, bardzo, bardzo 
DZIĘKUJĘ 
za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam.
Zofiko

17 komentarzy:

  1. Tyle kurczaków z jednego jaja?
    Świetna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdziwy wylęg...super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się ich wykluło... taka słoneczna, wesoła ta kartka...i z humorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu genialna kartka , a te kurczaki pod jajem albo w jego środku rozwaliły mnie całkowicie, dziub mi się śmieje. Swietnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna karteczka... a się tak męczyłam z tym wyzwaniem, a to takie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, kurczaków....inwazja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, zachwycająca kartka, pełna wiosennej zieleni i przemiłych kurczaczków. Prawdziwa inwazja.
    Serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej inwazji jeszcze nie widziałam,super

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne stadko kurczaczków:))

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie i bardzo pomysłowo z tym wysypującym się stadkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super pomysł na kurczaki. To odwiązywane jajo jest rewelacyjne. Piękna karteczka 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka!
    Kurczakowa inwazja jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się rozochociły :)
    Każde robi co chce :)
    Słodkie te kurczaczki,takie do przytulenia,a nie na rosół niedzielny :(
    Super karteczka :)
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Jaka niespodzianka! Pod jajeczkiem kurczaków zatrzęsienie:))) U Hubki tego nie widziałam (patrząc na zdjęcie). Jak dobrze, że wpadłam - prawdziwa inwazja.
    Świetna kartka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna karteczka,prawdziwa inwazja kurczaków u Ciebie.Fajny ten dziurkacz Zosiu,muszę chyba też taki gdzieś nabyć bo widać ,że może się przydać nie raz .
    POzdrawiam ciepluśko i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń