"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 5 października 2020

337. Boże Narodzenie z Inką i Rogatym.

 Witam serdecznie wszystkim 

i dziękuję za miłe słowa pod ostatnim wpisem.

Dzisiaj ciąg dalszy kartek z okazji świąt Bożego Narodzenia.

Tym razem do zabawy organizowanej przez Inkę.

https://swietanaokraglo.blogspot.com/

Postanowiłam nadrobić powstałe zaległości 

i tak oto powstała kartka według wytycznych

 z lipca ( do piosenki, którą doskonale znam)

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2020/07/lipiec-z-koleda-tym-razem-piosenka.html


sierpnia (biały sierpień),

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2020/08/wyzwanie-swiateczne-812-biay-sierpien.html


i września (Anioły, aniołki...).

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2020/09/wrzesien-z-koleda-912-anioy-anioki.html


Kartki są proste, płaskie, łatwe do schowania do koperty i wysłania.

Inko, dziękuję za zabawę i doping do tworzenia kartek przez cały rok.

Pozdrawiam wszystkich.

Zofiko


18 komentarzy:

  1. Śliczne kartki Zosiu. Bardzo lubię motyw religijny, który jest raczej rzadko używany w scrapbookingu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę podziękować dr Agbazara z AGBAZARA TEMPLE za sprowadzenie mojego męża, który zostawił mnie i dzieci na prawie 2 lata. Nigdy nie nauczyłem, że go odzyskam, dopóki nie zobaczyłem w Internecie komentarza na temat dr. agbazary i skontaktowałem się z nim, po wykonaniu wszystkich instrukcji udzielonych mi przez dr Agbazara, mój mąż wrócił błagając o przebaczenie w ciągu 48 godzin. Dzięki doktorze, twoje zaklęcie jest naprawdę świetne. Dla tych z Was, którzy mają problem z małżeństwem / związkiem, powinni skontaktować się z nim za pośrednictwem ( agbazara@gmail. com ) LUB WhatsApp / zadzwoń ( + 234 810 410 2662 ). I przeżyj to sam.

      Usuń
  2. Super karteczki. Ta ostatnia najbardziej mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Marzy mi się taka monochromatyczna- biała- muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona kartkami ich wykonaniem i delikatnością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawisz wiele radości obdarowujac bliskich swoimi kartkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu są świetne wszystkie ale ta pierwsza mnie zaczarowała. Extra format i pięknie ozdobiona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne wszystkie jak nie twoje normalnie takie proste w swoim wyglądzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, fantastyczne kartki poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosieńko, przepiękne kartki, pełne świątecznego uroku. A najbardziej urzekła mnie ta bielutka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki cudne,ale ta pierwsza fantastyczna:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proste ale śliczne i eleganckie. Najbardziej spodobał mi się pierwszy składaczek. Serdeczności Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne! A składaczek w ogóle obłędny!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne! Ta biała jakos tak najbardziej mnie ujęła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę podziękować dr Agbazara z AGBAZARA TEMPLE za sprowadzenie mojego męża, który zostawił mnie i dzieci na prawie 2 lata. Nigdy nie nauczyłem, że go odzyskam, dopóki nie zobaczyłem w Internecie komentarza na temat dr. agbazary i skontaktowałem się z nim, po wykonaniu wszystkich instrukcji udzielonych mi przez dr Agbazara, mój mąż wrócił błagając o przebaczenie w ciągu 48 godzin. Dzięki doktorze, twoje zaklęcie jest naprawdę świetne. Dla tych z Was, którzy mają problem z małżeństwem / związkiem, powinni skontaktować się z nim za pośrednictwem ( agbazara@gmail. com ) LUB WhatsApp / zadzwoń ( + 234 810 410 2662 ). I przeżyj to sam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
    កាស៊ីណូ

    OdpowiedzUsuń