"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 23 stycznia 2019

268. Baranek, zajączki i kartki do mapki.

Witam serdecznie.

Dzisiaj w ekspresowym tempie
pokazuję  kartki na dwa różne wyzwania.

Kartki dla Ani


Tę kartkę pokazywałam już poprzednio.
Jest stempelkowy baranek i przeważa kolor biały, zielony i żółty.



A tu dwie kartki z haftowanymi zajączkami 
zaprojektowanymi przez Ulę, która prowadzi dwa blogi:

Wzór zachowałam oryginalny 
ale trochę eksperymentowałam z kolorami. 
Kolory muliny Ariadna dobierałam sama.



Jest szary zajączek i szary papier z Galerii Papieru,
oraz kolor biały i żółty w żonkilach,
 które są pokolorowane kredkami akwarelowymi.

Na  kartce poniżej jest zajączek w innej kolorystyce, zbliżonej do wzoru.
Zasugerowałam Uli, że zielona pisanka(kraszanka) jest trochę smutna.
I przesłała mi wzór z kwiatuszkami.
Z zestawu Ani wybrałam kolor jasnobrązowy,  biały i zielony.
Dodałam kilka różowych dziurkaczowych kwiatuszków.



I jak Wam się podobają zajączki?

Zdjęcie zbiorcze dla Ani.




Do 26 stycznia można jeszcze posyłać kartki na wyzwanie


I moje kartki  na wyzwanie do tej mapki.
Bardzo proste, z kwiatem złożonym własnoręcznie.









Obie są już u styczniowych solenizantek.

Czas szybko biegnie.
Mam tyle różnych spraw do załatwienia.
Dzisiaj żegnam się.
 Dziękuję za liczne, przemiłe komentarze i odwiedziny mojego bloga.
W gronie obserwatorów serdecznie witam
Barbetkę
Annę N (Nawannę)
i Kasię (Papierowe habby) http://papierowe-hobby-kasi.blogspot.com/.
Zajrzyjcie i Wy do nich. Robią piękne prace.
 Jest co podziwiać.

Zapraszam w ostatni dzień stycznia.

Zofiko



26 komentarzy:

  1. Zosiu i znowu cudowne kartki , Zajączek z pisanką w kwiatki faktycznie jest weselszy, ale podoba mi się też ten w szarościach .
    Dwie pozostałe kartki wg mapki są również piękne. Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie kartkowej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne karteczki. Bardzo spodobał mi się ten żonkilowy stempelek - bo to stempelek prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace :) ale te haftowane zajączki wymiatają !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe kartkowanie a i hafty super ja bym tego typu wzorek np.tylko to jajeczko obrysowała nitką :)tzw beksticze zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, kartki prześliczne! Zajączki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki zrobiłaś :).

    Zajączki super wkomponowałaś w kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zochna, cudne karteczki, z przyjemnością podziwiam jeszcze raz tę pierwszą.A zajączek jaki słodki (ja czekam na ferie, żeby zmierzyć się z hafcikiem, który mi podarowałaś). No i kwiaty - wyszły wspaniale, na kartkach prezentuję się idealnie.
    Tule mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, stworzyłaś przepiękne karteczki! Wielkanocne ze zwierzątkami urocze, a z okazyjnych ta w granacie skradła moje serce.
    Dziękuję za miłe powitanie i pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki Zosieńko.:) Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, wszystkie kartki są piękne! Ale te haftowane zdecydowanie są najcudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu piękne kartki zrobiłaś :) zajączki pięknie zagospodarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kartki! Ja wielkanocnych jeszcze nie zaczęłam, a chyba najwyższy czas zacząć coś działać.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu,piękne, radosne i kolorowe karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki :) i bardzo fajne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki. Kocham hafty na kartkach, niestety tylko oglądać bo sama nie potrafię ich robić. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy ten haftowany zajączek .

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkanoc na całego, jak widzę! Śliczne są te kartki zrobione według mapki. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczka, sama nie wiem która najładniejsza :) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne karteczki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki :)
    I jedna jest u mnie, stoi na półeczce i cieszy moje oczy - DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki,życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczne karteczki :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna kolekcja kartek Zosiu. Bardzo mi się podoba pierwsza kartka, jest oryginalna i niebanalna - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne karteczki, zajączki górą. Przeurocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń