"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 5 stycznia 2019

263. Dla Inki - grudniowy lift

Witam serdecznie 
w piękny, zimowy dzień.
Śnieg obficie sypie, krajobrazy zimowe, piękne, takie jakie lubię.

Zanim pokażę nowe  prace
zrobione w nowym 2019 roku,
zapraszam do obejrzenia kartek
dla Inki do  ubiegłorocznej edycji kartkowania z Rogatym.

Wczoraj rano poddałam się. 
Powiedziałam, że odpuszczam sobie.
Nic nie nadrabiam.
Trudno, nie zdążyłam i już. 
Ale wieczorem porządkując przydasie przyszła wena
i oto co zrobiłam.

Najpierw kartkę - lift mojej własnej kartki. 
Żabka jeszcze otwarta więc zdążyłam.



W poprzedniej wersji



choinkę zrobiłam z rurek zwijanych z kartek gazetki reklamowej.
Tu wykorzystałam kawałek tektury falistej.
Sizal, mikrogranulki, farba akrylowa uzupełniają kompozycję.

Zliftowałam też kartki  z poprzednich miesięcy.

Lipiec.
Kartka Natalii  http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

kartka na święta

i moja.


Sierpień.
Wybrałam kartkę Kasi http://znikisza.blogspot.com/

kartka tuszowana
i mój lift tej kartki.


Wrzesień.
Kartka Ani https://iwanna59.blogspot.com/


i moja interpretacja


Październik.
Kartka Uli http://kulskowo.blogspot.com/
brokatowa kartka
i moja kartka



Listopad.
Kartka Ani https://www.facebook.com/anna.grzybowska.752

 

i mój lift tej kartki.


Takim sposobem nadrobiłam zaległości u Inki.

Wiem, wiem, żabki otwarte były do 31 grudnia.
Może Inka popatrzy łaskawym okiem na te moje wytwory
 i pomimo tego, że spóźniłam się tyle zaliczy?
Jeśli nie - trudno,
świetnie mi się liftowało 
i twórczo spędziłam piątkowy wieczór.

Pozdrawiam wszystkich bardzo zimowo.
Śniegu dosypuje. 

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Zapraszam ponownie po weekendzie.

Zofiko



11 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje karteczki, Zosiu!
    Z wielkim wyczuciem dobierasz kolory i wzory, wszystko ładnie się komponuje.
    Twórczego roku życzę i dużo zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pokazałaś cudne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki Zosiu. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, piękne lifty stworzyłaś. To musi być niezwykłe liftować własną pracę.
    U mnie też śnieg pada bez przerwy, dawno nie pamiętam takiej jego ilości.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka stworzyłaś Zosiu! A samą siebie zliftowałąś rewelacyjnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle pięknych kartek w jeden wieczór? Podziwiam Zosiu Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) u nas słonko stopiło cały śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu tez bym chciała nagle takiej weny dostać :-)
    Normalnie kartki rewelacja !!! Bardzo mi się podobają wszystkie Twoje lifty. A ta zliftowana moja kartka z września idealnie się wpasowała do wyzwania UliK na blogu DIY , podsyłam link i ja bym ja tam dorzuciła:-)
    http://diytozts.blogspot.com/2018/12/papierowo-kartka-wg-mapki.html
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne i takie różnorodne karteczki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałości stworzyłaś...twórczo i inspirująco jak zawsze u Ciebie :*
    Życzę mnóstwa inspiracji i radości w Nowym Roku:)
    K.

    OdpowiedzUsuń