"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

niedziela, 18 czerwca 2017

Dla Uli z ptaszkiem.

Witam sredecznie.

Zanim pokażę kartkę zrobioną dla Uli
bardzo dziękuję wszystkim osobom,
które głosowały na moją kartkę u Inki.
Bardzo cieszę się z tego wyróżnienia.





W czerwcowej kartce na Boże Narodzenie u Uli
Początkowo myślałam o wyhaftowaniu sikorki lub gila,
ale zrezygnowałam (z braku czasu) 
i znalazłam samoprzylepne ptaszki.

Ta kartka ma składaną formę.
Ewa, która w sieci znana jest z  pięknych składaków
zmobilizowała mnie do zrobienia kartki w takiej formie.
Nie jest trudna, ale trzeba poświęcić trochę więcej czasu 
na oklejenie drobnych płaszczyzn.

A na kartce przykleiłam sporo.
 I ulubioną tekturkę ze Świętą Rodziną zakupioną w sklepie Misiek, 
gwiazdę betlejemską i serwetkę 
i dziurkaczowe świerkowe gałązki i tekturkowy napis.
A ptaszki są dwa.
Skryły się za listkami i kwiatem i śpiewają Jezuskowi.
Powinny być chyba w roli głównej na kartce ale myślę,
że Ula zaliczy zadanie.








To mój ostatni wpis w czerwcu.

Od poniedziałku pakuję walizki i wyjeżdżam na trochę. 
Będę miała niewielki dostęp do sieci. 
Ale jak tylko będe mogła, będę wpadać do Was w odwiedziny.

Wrócę w połowie lipca.
Pokażę kartki do lipcowych zabaw i opowiem o podróży,
w którą się wybieram.

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i każdy komentarz.
Życzę udanego i radosnego początku wakacji i urlopów
oraz upalnych, slonecznych dni nadchodzącego lata.

Pozdrawiam.
Zofiko


16 komentarzy:

  1. Gratuję wygranej u Inki i podziwiam kolejną kartkę. Ślicznie wyszła i ptaszki zdecydowanie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego urlopu :) Karteczka śliczna, gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku! Składaczek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Fajny składaczek Zosieńko :) Baw się dobrze i przywieź ze sobą mnóstwo pięknych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i taki nietypowy jak dla mnie układ karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszki widać, a kartka wyszła Ci przepięknie! Gratuluję wygranej i życzę Ci Zosiu udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka. Ja bardzo lubię motyw ptaszków :)
    Miałam zamiar wziąć udział w zabawie, ale nie wiem czy zdążę, bo ciągle coś innego na biurku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, gratuluję wygranej! kolejna kartka zachwyca!!! życzę CI udanego wypoczynku i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, przecudna karteczka. Rozpoznaję modraszkę i rudzika.
    Udanego wyjazdu i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna :)udanego wyjazdu słońca i przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna kartka! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna i ciekawa karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń