"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 23 listopada 2018

256. Dla Ani..zaległości i bieżące.

Witam serdecznie.

Bardzo dziękuję wszystkim
za wszystkie odwiedziny
i ciepłe słowa pozostawione w komentarzach.
Jest mi bardzo miło.

W końcu Ania doczekała się na kartki zrobione do Jej zabawy.

Kartki wakacyjne (lipiec i sierpień)
 to lifty zaproponowanych przez Anię kartek.
https://iwanna59.blogspot.com


Ja wybrałam kartkę Uli.

Zrobiłam do niej dwie kartki z okazji Bożego Narodzenia. 
Teraz takie są mi najbardziej potrzebne.
 Zachowałam układ elementów, tekturkę, wstążeczkę,
świerkowe gałązki. Kolorystykę wybrałam sama.





Kartka do wrześniowego bingo
wygląda tak. 



Wybrałam linię : polne kwiaty, kropki, niebieski.
Ale znalazły się również stemplowane elementy. 
Maki, które dostałam od Ewy (dziękuję bardzo!)
pomalowałam kredkami akwarelowymi.




Październikowe zadanie. Haft matematyczny.



Tyle pięknych wzorów i inspiracji wszędzie widziałam.
Naoglądałam się u Was pięknych kartek.
I co?
Jak ta Zosia Samosia, co wszystko sama.....
sama narysowałam sobie  wzór, 
sama wieczorem wyszyłam takie "cudo" 
z którym sama nie wiedziałam co mam zrobić więc sama,
 trochę zdenerwowana 
zmediowałam.
Okropność ! 
 Ale jako że jestem w tej technice początkująca,
pokazuję.  



Poprzednia kartka z haftem nie dawała mi spokoju. 
Po kilku dniach zrobiłam drugą.



Z tej jestem bardziej zadowolona.
Ale chyba nie pokocham haftu matematycznego.


W listopadzie znów króluje bingo.

Kartki przez cały rok - Listopad


Tu wybrałam biały, zielony, gałązka świerkowa.


Tu jest biały, zielony i imię.


Na tej znalazło się prawie wszystko: biały, zielony, róża, sentencja, 
ale też nutki (papier w delikatne nutki), 
zmieściła się też gałązka świerkowa i ptaszek.
Kartka jest delikatna więc shabby schic.
Miałam jeszcze dokleić imię,
  ale zrezygnowałam.





Na tym zbiorczym zdjęciu jest kartka kopertówka jeszcze bez ptaszka.
Kartka poszła w świat, nie mogłam zrobić zdjęcia powtórnie.

Ciesząc się nowymi wykrojnikami 
zrobiłam jeszcze serię bardzo podobnych kartek świątecznych.


 Dziękuję za odwiedziny i obejrzenie moich kartek,
oraz komentarze.
Wena przyszła, żeby jej nie przegonić biegnę do pracowni
a Wam życzę udanego, twórczego weekendu.

Zofiko 

23 komentarze:

  1. Piękne kartki , prawdziwe rękodzieło !
    Ta pierwsza kwiatowa - śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki Zosiu, a szczególnie podoba mi się ta z choinką. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu, wszystkie kartki są przepiękne! A ta zmediowana podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie kartki są piękne, ale zmediowana mnie osobiście zachwyciła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosieńko kochana, piękne karteczki, widać ,że wena działa pełną parą. Bardzo podoba mi się Twoja matematyczno - mediowa kartka.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki piękne :-) A wyszywana choinka i ta z maczkiem zachwyciły mnie najbardziej :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, cała paleta pięknych i niepowtarzalnych kartek! pozdrawiam cieplutko i odezwę się wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu piękna wena do Ciebie przyszła, kartki są rewelacyjne , zarówno te listopadowe jak i do poprzednich miesięcy. Bardzo lubię Twój styl kartkowy. Królują w nim pastelowe barwy , które świetnie się prezentują na kartkach.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.
    P.S. Wykrojnik świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe mnóstwo wspaniałych prac :) brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosia samosia z Ciebie rewelacyjna ! Wena swietna i super karteczki :) każda ma w sobie to cos! A jeśli chodzi o haft matematyczny to mi z kolei pierwsza, ta która zredukowalas podoba mi sie bardziej hehe :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny zbiorem. Brawo.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kartki są piękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosiu karteczki świetne zrobiłaś i to w ilościach hurtowych, myślałam że tylko jak tak nadganiam ;]
    Z haftem matematycznym poradziłaś sobie super, nie wiem czemu kręcisz nosem nad debiutem, naprawde dobrze to wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i solidnie wykonane,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrzę i nie mogę wyjść z podziwu: wszystkie są takie piękne i wysmakowane...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń