"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 8 grudnia 2017

214. Wymiana toreb pełnych świąt.

Witam serdecznie 
wszystkich tu zaglądających
oraz nową obserwatorkę Barbarę F.

Zapisałam się na wymianę toreb.

baner wymiany rogatej
https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/11/wymiana-pena-swiatecznych-rogatych.html

Moja parą wymiankową okazała się blogowa koleżanka

Artemysz http://artemyszzaprasza.blogspot.com/

Kupiłam torebkę ze  świątecznym nadrukiem.


Na osobnej bazie stworzyłam taką kompozycję "na bogato" 
z kwiatem robionym samodzielnie z foamiranu, 
po czym nakleiłam  to na  torebkę.


I moja torebka w całości tak prezentuje się.



Włożyłam do niej tyle ile zmieściło się różnych przydasi i słodyczy.


Dzwoneczki przypięte do torebki ładnie brzęczą 
i ogłaszają nadejście Mikołaja.


Od Artemyszki dostałam: 
malutką pięknie ozdobioną torebkę,

przydasie i słodycze 

i cudny, niebieski, ciepły i puchaty szal,
własnoręcznie dziergany.


Będzie mi pasował do granatowego płaszcza,
 który niedawno sobie kupiłam. 
Krysiu, bardzo dziękuję za piękny upominek.

A Tobie Inko,  dziękuję za pomysł świetnej mikołajkowej zabawy,
 która dostarczyła mi wiele radości.

Mikołaj zapukał do moich drzwi również z przesyłką od Reni.
A w paczce znalazłam:
pięknie ozdobioną skrzyneczkę 
wypełnioną mnóstwem ślicznych przydasi,



Reniu bardzo dziękuję. 

Jako załącznik do prezentu od rodziny dostałam 
nowe czasopismo (można kupić w salonikach prasowych)


i książkę.


 Mikołaj w tym roku 
o mnie nie zapomniał i bogato mnie obdarował. 
Dziękuję.

Moja praca wpisuje się w zasady wyzwań 
więc wysyłam ją tu:



i tu




Pozostając w mikołajowym nastroju, ciesząc się upominkami, 
żegnam się do następnego wpisu. 

Zofiko











18 komentarzy:

  1. Zosiu faktycznie Mikołaj na bogato , extra wszystkie prezenciki , szaliczek cudny wygląda na bardzo milusi i mięciutki . Gazetkę wczoraj zakupiłam i znalazłam kilka fajnych pomysłów.
    Pozdrawiam cieplutako

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty .Szal akuratna tę brzydką porę roku !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu, pięknie i na bogato obdarował Cię Święty:)Twoja torebka zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne torby. Zawartość też. Szala zazdroszczę - cudny.

    OdpowiedzUsuń
  5. miło mi ,że się ucieszyłąś:)
    piękna torba upominkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, jakie piękne dary. Bardzo podoba mi się ten szal.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale Cię obdarował św. Mikołaj, nawet nadprogramowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prezenty otrzymałaś od Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szałowy szal! A Twoja torba zyskując przestrzenną dekorację stała się torbą niezwykłą, wiadomo, że z takiej torby mogą wysypać się same cudowności! Też się cieszę tą naszą wymianą, przeżywam każdą przesyłkę, którą oglądam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie opakowany prezent! Dziękujemy za udział w zabawie na naszym blogu CraftCorner :)
    Pozdrawiam Patrycja DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale ozdobiona torebka!!
    Prezenty świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. na bogato - a pomysł z wykorzystaniem gotowej torebki jako tła bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Dziękuję za udział w zabawie Sklepiku Gosi - DT Renia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna świąteczna torba. Chciałabym taką pod choinką znaleźć ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftCorner

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna, świąteczna torebka ;) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner NatiDT

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ją ozdobiłaś! Idelanie dopasowałaś kolory i ozdoby.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń