"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 14 stycznia 2019

265. Podziękowanie i hafciarskie wyzwanie.

Witam serdecznie.

U nas prawie po zimie. 
Piękne krajobrazy zniknęły 
wraz ze wzrostem temperatury i wiatrem. 
Roztopy jak na przedwiośniu.

Bardzo miło rozpoczął się dla mnie ten tydzień 
za sprawą wyróżnienia,
 jakie otrzymałam od zespołu DIY
za kartkę TU
zrobioną  według mapki Uli.



Jest mi niezmiernie miło, że moja kartka zyskała uznanie zespołu oceniającego. 
Dziękuję.
Dziękuję Ani, która przypomniała mi o tym wyzwaniu.
Znalezione obrazy dla zapytania róza grafika
Jak wiecie, prócz kartkowania 
bardzo wciągnął mnie haft krzyżykowy. 
Wyhaftowałam kilka drobnych rzeczy, 
pokazałam je w różnych wpisach na tym blogu.

W tym roku zdecydowałam się przyłączyć do zabawy Ani,
która na swoim blogu 
zaprasza do wspólnego haftowania.


Nowy haft na Nowy Rok

W Coricamo zakupiłam wzór róży (bardzo lubię te kwiaty).





Nie jest to okazały (duży) haft, 
wymiary 15 cm x 44 cm
ale zważywszy na to, 
że w xxxxxx jestem początkująca,
by się nie zniechęcić wybrałam taki.
Kanwa przygotowana, mulina wybrana. 
Dzisiaj startuję.

(W ubiegłym roku zaczęłam jesienny obraz. Odłożyłam.
 Okazał się trochę trudny dla mnie.
Ale wrócę do niego).

Prócz tego zaplanowałam wyszycie minimum 12 małych hafcików, 
które oprawię w formie zawieszek. 
Wzory znalazłam tu:





O moich poczynaniach będę na bieżąco informować.
Czy mi się uda? Nie wiem. 
Ale rok zapowiada mi się bogaty w wyjazdy nie tylko turystyczne.
Taka robótka zawsze zmieści się w bagażu.

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zawarte w nich miłe słowa 
na temat moich ostatnich prac.
Dziękuję, że za sprawą Marychny, http://stopchwilka.blogspot.com/ 
powiększyło się grono moich obserwatorów.
Marysiu, witam Cię w moim blogowym świecie.

Dzisiaj żegnam się z Wami, 
ale pojawię się tu jeszcze w tym tygodniu.
Zapraszam. 
Zofiko






16 komentarzy:

  1. Powodzenia - trzymam kciuki za realizację hafcików:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, serdecznie gratuluję wyróżnienia i czekam na prezentację tych uroczych hafcików.
    U mnie też roztopy iście wiosenne.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia, choć się nie dziwię bo kartka przepiękna:-) Powstawanie róży chętnie będę podglądać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczka:)
    gratuluję wyróżnienia:)
    co do haftu na cały rok super postanowienie /będę trzymać kciuki a ja nie biorę udziału bo nie lubię dziubać tak długo po prostu wyszywam do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Uważam, że kartka została słusznie wyróżniona.
    Róża zapowiada się piękne, ciekawa jestem efektów pracy. Na pewno będę kibicować.
    Pomysł z zawieszkami rewelacyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zosiu wyróżnienia! czekam na Twoje krzyżykowe poczynania i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Trzymam kciuki żeby wszystkie twoje plany udało Ci się zrealizować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz cudne karteczki, trudno z Tobą rywalizować ;-)
    Powodzenia Zosiu w krzyżykowaniu Ci życzę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudną kartkę zrobiłaś i zasłużyłaś na wyróżnienie :).

    Róża będzie piękna :).

    Trzymam kciuki też za maleństwa :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, gratuluję wyróżnienia :) Piękny wzór wybrałaś do wyszycia. Będę zaglądać i podziwiać Twoje postępy w haftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu gratuluję wygranej, w pełni zasłużona, Ta kartka podobała mi się bardzo i dla mnie to było jak najbardziej oczywiste podium.
    Małe hafciki super, będą bardzo fajne zawieszki.
    Co do Twojego wyboru haftu na zabawę u Ani aż się uśmiechnęłam ... Jednak mamy wiele wspólnego. Tez miałam zamiar wziąć udział w tej zabawie i wybrałam haft tej drugiej róży czerwonej ( w zestawie są 4 takie hafty) . Ba nawet sobie ja wydrukowałam , ale potem zrobiłam bilans mojego czasu i mi wyszło że nijak nie dam rady już nigdzie wcisnąć tej zabawy. Ale mnie kusisz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz gratuluję wygranej.:) Cudna kartka Zosiu.:) Trzymam kciuki za powodzenie w xxxx. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)
    Piękny haft wybrałaś na wyzwanie na Nowy Rok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia :) Karteczka wyszła naprawdę piękna ❤ Cieszę się, że zdecydowałaś się na udział w mojej zabawie :) Mocno trzymam kciuki za wszystkie hafty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje serdecznie Zosiu!!!
    Mam ten sam numer gazetki ze wzorami na Boze Narodzenie i tez planuje cos wyszyc :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje. Kartka piękna.Powodzenia bardzo fajny wzór na nowy rok.

    OdpowiedzUsuń