"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 16 stycznia 2019

266. Gwiaździste kartki dla Uli.

Witam wszystkich tu zaglądających.

Bardzo dziękuję 
za wszystkie miłe słowa i gratulacje w związku z wyróżnieniem,
 jakie otrzymałam od DT DIY za kartkę z sarenką.
Jest mi niezmiernie miło.

Witam Irenkę i Karolinę, 
które przyłączyły się do grona obserwatorów mojego bloga.

Z początkiem roku kalendarzowego zdecydowałam się 
wziąć udział w kilku, całorocznych zabawach.
Jedną z nich jest 
kolejna, czwarta edycja zabawy u Uli


W tym roku bawimy się formą.
W styczniu robimy kartki w formie gwiazdy.

Styczeń 2019

I moje propozycje. Zapraszam do obejrzenia ich.

Dwie kartki są delikatne, pastelowe 
i jedna bardziej energetyczna.
Wszystkie 
mogą być służyć również jako zawieszki na choinkę.








 Wykorzystałam resztki papierów z różnych kolekcji, 
tekturki zakupiłam  w sklepie Misiek,
kwiaty pochodzą z Galerii Papieru 
z paska do samodzielnego wycinania.

W tak pochmurny i deszczowy dzień jak dzisiaj
 bardzo trudno zrobić dobre zdjęcie. 
Roztopy jak w marcu.
Pełno wody wszędzie i +3 stopnie ciepła.

Pozdrawiam serdecznie 
i żegnam się do następnego wpisu.

Zofiko





22 komentarze:

  1. Ech.. Zosiu uwielbiam Twój styl i Twoje kartki . Zawsze sa fajnie skomponowane z cudownych papierów i wykonane wprost perfekcyjnie. Cudowne wszystkie trzy gwiazdki !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, po raz kolejny jestem zachwycona. Wiem, że się powtarzam, ale jesteś dla mnie mistrzynią kompozycji - każdy element na Twoich kartkach ma swoje idealne, właściwe miejsce.
    U mnie też roztopy, ale boję się co będzie, jeśli nagle chwyci mróz.
    Uściski gorące posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne gwiazdy !!! Z pewnością wspaniale ozdobią choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności:)dla mnie zawsze u ciebie wszystko gra na karteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki Zosiu! Fantastyczne kompozycje stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne gwiazdeczki Zosiu! Moje faworytki to niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Zosiu, a moją faworytką jest czerwona.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, przepiękne :) a w tej ostatniej to się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki!! Ja jeszcze nie zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, wszystkie karteczki przeąliczne! bardzo mi sie podobają te śniene, niebieskie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze,gratuluję wygranej :)
    Po drugie, zachwycam się twoimi kartkami,są śliczne :)
    Po trzecie,jeśli pozwolisz,zostanę u Ciebie na dłużej :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej-nie było mnie dlatego teraz gratuluję-Prześliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne wykonanie, są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne gwizdki zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne karteczki:) Najbardziej urzekły mnie te dwie pierwsze - lubię bardzo takie kolorystyki:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu, piękne gwiaździste karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki. Sam kształt daje tyle uroku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne gwiazdkowe karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje gwiazdeczki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kolekcja karteczek powstała!
    Wyglądają prześlicznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zosiu cudne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń