"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

niedziela, 13 sierpnia 2017

Jeszcze tylko...

odbędę ostatnią podróż
 przewidziną na te wakacje,
 do rodziny w Poznaniu,
zrobię ostatnie letnie przetwory,
 może jakiś mały remoncik w domu 
i odkurzę w końcu przydasie 
pochowane w pudełeczkach, szafkach, szufladach.
Nadrobię zaległe zabawy.
Brakuje mi już kartkowania. 
Tęsknię za ciszą pokoju w którym robię kartki,
 zapachem papieru i dźwiękami muzyki płynącej z radia.

Wakacje dla mnie to czas aktywnego wypoczynku i czas podróży.

A w tym roku byłam na pięknej i niezwykłej, objazdowej wycieczce 
po Rumunii,

zachwycałam się urokiem popiersia Nefretete  
i obrazami najznakomitszych malarzy w muzeach Berlina.

Cieszyłam się ze wspólnych chwil spędzonych w gronie rodziny. 

I chociaż radość przeplatała się ze smutkiem 
i zmęczeniem to uważam, że moje wakacje były piękne.

Kartek nie robiłam ale....
mały hafcik krzyżykami zrobiłam. W tak zwanym międzyczasie.






Kanwa 14 ct, mulina Ariadna, wzór zaczerpnięty internetu.

Bardzo dziękuje, że przez ten wakacyjny czas 
odwiedzałyście mnie 
i pozostawiałyście komentarze. 
Dziękuję za przyłączenie się dwóch nowych obserwatorek mojego bloga.

Do zobaczenia niedługo.

Pozdrawiam wszystkich.

Zofiko




12 komentarzy:

  1. Śliczny haft Zosiu :) do zobaczenia w rzeczywistości jak skończysz wojaże i wrócisz na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś....myślałam, że to remonty zabrały cały Twój czas... hafcik słodki.

    OdpowiedzUsuń
  3. WRACAJ czekamy na karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, cudny hafcik popełniłaś! Wracaj, bo już się nie możemy doczekać Twoich karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik :-D Poproszę o fotorelację z podróży po Rumunii :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny hafcik a jak bylas w Berlinie to mogłaś zajrzeć do nas, następnym razem zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, piękny haft. Cieszę się, że tak aktywnie spędzasz letni czas.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak! uwielbiam wakacyjne podróże, co niestety nie łączy się z rękodzielnictwem. Ale masz ciekawe wspomnienia, które pozostaną w Twej pamięci na zawsze. Niecierpliwie czekam na kolejne karteczki :) Hafcik piękny
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, piękny hafcik! Fajnie i aktywnie wypoczywasz! ale okres letni ma to do siebie....więcej pracy i więcej przemieszczania. Wracaj do nas szczęśliwie i udanego dalszego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu cieszę się że miałaś udane wakacje . Odpoczywaj nadrabiaj zaległości i wracaj do nas radosna i uśmiechnięta.
    Hafcik jest cudowny róże i niezapominajki to piękne połączenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń