"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 3 marca 2021

364. Marzec...dla Ani

 Witam serdecznie.

I po krótkim lutym nastał marzec z piękną słoneczną pogodą. 

I szybkimi krokami zmierza do nas Wielkanoc. 

Moje kartki dzisiaj w takim nastroju, wielkanocnym.





Tektura jest i kolor czerwony jest. I mapki.  
Kto wtajemniczony od razu zgadnie, że te kartki powędrują do zabawy u Ani.


Dzisiaj tak króciutko.
 Robię inne wielkanocne prace. Ale tak wolno mi to idzie. 
Pozdrawiam. 
Zofiko



14 komentarzy:

  1. Zosiu, idziesz jak burza- piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki, świetna kompozycja i Super wykonanie. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja mapek Zosiu, obie karteczki są śliczne i bardzo urokliwe. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale sobie poradziłaś z mapkami. Piękne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie zrobiłaś te karteczki. Jedna i druga podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, przepiękna interpretacja mapek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosieńko, przepiękne kartki.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie zinterpretowałaś mapki. Fajne kartki zrobiłaś.
    uściski na dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne interpretacje mapek! bardzo podobają mi sie obie kartki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu piękne karteczki, i tak świątecznie mi się zrobiło...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności Zosiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosiu cudne kartki stworzyłaś takie nieoczywiste wielkanocne, ale bardzo mi się podobają z Tą tekturką.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pięknie poradzilas sobie z interpretacją mapki.

    OdpowiedzUsuń