"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 27 lutego 2016

103. Zaproszenie.

Witam.
Dzisiaj goszczę na blogu
 
Prezentuję tam kartki wielkanocne z żonkilami.
Przygotowałam  też mały kursik, jak wykonać takie żonkile,
które pojawiają się w tym roku na moich kartkach.
ZAPRASZAM !!!
 
Tutaj, prezentuję bardzo zieloną kartkę z takimi właśnie żonkilami. 
Kartkę zrobiłam z papierów Altair Art, jeden z nich to "Spring time", wykorzystałam też zielonego motylka z dodatkowego arkusza do wycinania.
Niezapominajki wycięłam z papieru z Galerii Papieru "Przedwiośnie"
Jedna tekturka ze Skarbnicy Pomysłów a druga wycięta w Misiek laser.



 
Kartkę kieruję na wyzwania:
 
oraz
Wasze prace
 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam.
Zofiko



8 komentarzy:

  1. Kochana kartki sa super, kwiatuszki też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki w wyzwaniach bo karteczka prześliczna :)
    A te żonkile są fantastyczne, też ich użyłam do swojej ostatniej karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka z pięknymi żonkilami. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żonkile jak prawdziwe!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :)Dziękuję za zabawę w Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ piękna ... i klimatyczna ... dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK Ki :)

    OdpowiedzUsuń