"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 12 października 2020

338. Wrzosy, kokarda i fioletowy

 Witam serdecznie wszystkich. 

U mnie dzisiaj jesienny, chłodny, mokry i mglisty dzień.

I w takim dniu przychodzę z kolejną, 10 już kartką w zabawie u Ani.

http://iwanna59.blogspot.com/2020/08/podsumowanie-wrzesniowych-kartek-zabka.html






Myślę, że spełnione są wszystkie warunki wyzwania.

Aniu, dziękuję za wytyczne, z przyjemnością robiłam tę kartkę.

Zasuszony wrzos podpatrzyłam u Reni

http://renia69802.blogspot.com/2020/10/pazdziernik-u-ani.html

i zastosowałam go w mojej kartce.

Reniu, nie obrazisz się, że wykorzystałam Twój pomysł?

Kartka jest na podwójną okazję imienin i urodzin.

W minioną sobotę została wręczona mojej przyjaciółce z dzieciństwa.

Przyjaźń trwa z małą przerwą już ponad pół wieku.


Rozłożyłam na dobre robótki. 

Większość prac to już zima, zimowe solenizantki i Święta.


Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.

Nie dajcie się koronawirusowi.

Zdrowia i pogody ducha oraz weny życzę.

Zofiko



13 komentarzy:

  1. Piękne fiolety! Wrzos pięknie wkomponowany.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka Zosiu, a fioletowy kwiatek cudny.:) Brawo za super kompozycję.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, a zasuszony wrzos jest świetnym pomysłem!
    Pozdrawiam Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, cudnie ten zasuszony wrzos zdobi Twoją piękną kartkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu świetnie sobie poradziłaś. Pomysł z zasuszonymi wrzosami jest genialny, a sama kartka na podwójną uroczystość jest wprost genialna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka Zosiu! Żałuję, że nie wpadłam na pomysł z zasuszonym wrzosem - wspaniale to wygląda.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest zachwycająca! Każdy element dobrany perfekcyjnie. Też miałam w planach zasuszony wrzos, bo byłam pewna, że nie znajdę wzoru do wyszycia.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas dziś taka sama pogoda :(. Ale jak patrzę Zosiu na Twoją kartkę to wszystko rozpogadza się :)). Piękna jest!! Bardzo mi się podoba zwłaszcza te zasuszone wrzosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kompozycja, cudownie bukiecik wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka przepiękna ,świetny pomysł z prawdziwymi wrzosami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, delikatna kartka. Też myślałam o wykorzystaniu suszonych kwiatów, ale chyba będzie jednak inaczej. Podziawiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, ukwiecona kartka . Natura połączona z papierem - super pomysł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń