"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 21 września 2020

335. Pomarańczowy, róża, sznurek....

Takie wytyczne ustaliła Ania
we wrześniowej odsłonie swojej zabawy.

Pomarańczowy.... piękny, ciepły, intensywny kolor,
który kojarzy mi się z pomarańczami, nagietkami, 
jesiennymi listkami tak wybarwionymi, 
dodatkami, które mam w jednym z pokoi...
 Nie miałam więc problemów z użyciem tego koloru w tej pracy.

Pomarańczowa baza, 
kremowe i pomarańczowe wykrojniki,
kwiaty i liście a różnych kolekcji papierów w motywami do wycinania,
róże,
 którym lekko potuszowałam brzegi, 
pomarańczowa wstążka.
Jest i biały sznureczek, 
do końców którego przymocowałam złote serduszka.

Oto składniki tej kartki.





Ta kartka 
powędruje jutro wraz życzeniami i upominkiem do mojej Cioci,
która za parę dni kończy 90 lat.

Od jutra, od godziny 15.31 
będzie pojawiać się coraz więcej pomarańczu, brązu,
czerwieni i złota wokół nas
bo to jesień przychodzi.

Życzę Wam aby była ciepła, złota, piękna.
Taka, jak w tym utworze 
mojego ulubionego śpiewającego poety
Leszka Długosza.


Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających
 i Anię, 
dziękując za zabawę z kolorami, kwiatami i przydasiami.

Zofiko


 

17 komentarzy:

  1. Sliczna kartka z wszystkimi wytycznymi. Ciocia będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu ale cudna ta Twoja pomarańczowa kartka . Normalnie jestem nią zachwycona, myślę że solenizantka tez będzie. Pięknie to wszystko dobrałaś i połączyłaś. Brawo !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jesienna karteczka, Zosiu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka Wandziu. Wszystkiego dobrego dla Twojej Cioci, dużo zdrowia. Ściskam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka!
    Pozdrawiam Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, jesienna kompozycja Zosiu - bardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka na tak szacowną rocznicę. Pozdrawiam😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka pięknie się prezentuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u Ciebie ten pomarańcz aż bije ciepełkiem, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, karteczka jest taka ciepła, słoneczna mimo, że jesień coraz bliżej. Dla mnie piękna i z pewnością Jubilatka uśmiechnie się na jej widok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie przywitałas jesień Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pomarańczem mi nie po drodze a Ty poradziłaś sobie świetnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna kartka Zosiu, samo sedno jesieni:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna jest twoja karteczka i wyszyte motto z poprzednego postu, Jest co podziwiać. Pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza karteczka, w pięknych kolorach! Jesiennie, ale z dobrą energią:))

    OdpowiedzUsuń